loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی اماده بازی برای تیم اصلی
ژسنی اماده بازی برای تیم اصلی

ژسنی اماده بازی برای تیم اصلی



ووچیچ ژسنی که در بازی برگشت برابر بارسلونا از ناحیه انگشت صدمه دید در ابتدا اعلام شده بود احتمالا نتواند در این فصل به میدان برود اما وی می تواند با بازگشت و ریکاوری خوب خود به بازی با لیورپول برسد .
با توجه به مصدومیت بازی قبل آلمونیا باید دید تصمیم دروازبانی آرسنال توسط آرسن ونگر چگونه خواهد بود و چه کسی سنگربان آرسنال در بازی حساس لیورپول خواهد شد , لمن 41 ساله یا ژسنی 20 ساله .
آرسن ونگر درباره آخرین وضعیت مصدومین تیم و ژسنی گفت :

" ما تست هایی پس از بازگشت ژسنی به تمرینات کامل تیم داشتیم پس ژسنی می تواند درون دروازه بایستد .
این شوک بزرگی برای ما بود چرا که در ابتدای مصدومیتش این طور به نظر می رسید که وی این فصل را از دست داده باشد  . اما او چراغ سبز به ما نشان داد تا بعد از چهار هفته به میادین بازگردد . پس او یک هفته کامل با تمرین را پشت سر گذاشته است .
ما برخی بازیکنان را که به ترکیب بازگشته اند در اختیار داریم . برخی مصدومیت کوتاه مدت داشتند اما یوهان جورو و الکس سانگ آماده شده اند و حتی توممماس ورمائلن نیز هم اکنون در ترمین کامل تیم شرکت می کند . این شانس خوبی است که بتواند دوباره وی بازی کند .
شک هایی درباره بازیکنانی مثل باکاری سانیا و آرون رمزی و روسیچکی را داریم اما مجموعا مصدومیت بزرگ دیگری نداریم . البته فابیانسکی نمی تواند بازگردد . "

درباره دروازبانان المونیا به تمرینات بازگشته اما این می تواند ریسک باشد که وی با صدمه زانویش بازی کند . لمن نیز دیگر دروازبان اماده ارسنال است :

" ینس می خواهم که به ما کمک کند و او وظیفه اش را به خوبی می داند .
اگر تصمیم بگیرم که وی دروازبان باشد او بدون هیچ مشکلی بازی خواهد کرد و فقط می توانم به وی تبریک بگویم که بازی می کند . او توپ های بسیار مهمی را در بازی قبلی مهار کرد و محموعا تصمیمات وی بسیار عالی بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰