loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی و توانایی شماره یک شدن
ژسنی و توانایی شماره یک شدن

ژسنی و توانایی شماره یک شدن



ژسنی در نهایت امسال و پس از مصدومیت های عجیب دروازبانان تیم آرسنال به گل آرسنال رسید و توانست در سن بیست سالگی با وجود کم تجربگی ها نمایش ایده آلی برای توپچی ها داشته باشد و هواداران را به شدت خوشنود کند . وی در برهه ای که درون دروازه ایستاد توانست بیشترین کلین شیت را در این فصل برای آرسنال رقم بزند و در دیگر سو با توجه به نمایش خوبش در بازی های حساسی مانند بازی با منچستر و بارسلونا درون دروازه قرار بگیرد . به هر ترتیب شانس با وی یار نبود و در بازی برگشت برابر بارسلونا از ناحیه انگشت دست مصدوم شد و پس از تشخیص اولیه از دست دادن فصل برای وی حال این بازیکن جوان می تواند برای بازی امشب تیم آرسنال برابر لیورپول درون دروازه تیمش قرار بگیرد .
آرسن ونگر به عادت قبل سعی دارد به سمتی پیش رود که در نقل و انتقالات کم ترین انتقال را انجام دهد و حالا پست دروازبانی که یکی از پست های مورد بررسی برای آرسنال است را رد می کند . وی نیاز خرید دروازبان را با توجه به حضور استعدادی مانند ژسنی نادید می گیرد .

" ژسنی توان و قوام اینکه در باشگاه فوتبال آرسنال دروازبان باشد را داراست و همچنین ما فابیانسکی را نیز در اختیار داریم .
ژسنی پتانسیل دروازبان یک بودن را دارد . این بسته به یک رقابت دارد چرا که فابیانسکی نیز باز خواهد گشت . همچنین ما آلمونیا را نیز در اختیار داریم که یک سال به قرار دادش باقی است .
همچنین ما در میانه فصل مجبور به برگرداندن ینس لمن شدیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰