loading
در حال بررسی درخواست شما
هفته تعیین کننده
هفته تعیین کننده

هفته تعیین کننده



آرسنال باید امروز در دیداری حساس به مصاف تیم لیورپول برود و چهار شنبه شب نیز در یک بازی بسیار حساس باید در دیدار عقب افتاده خود در زمین تاتنهام بازی کند و توپچی ها به خوبی می دانند با توجه به فاصله امتیازی ایجاد شده بین آن ها و منچستر نیاز دارند که تمامی بازی های خو را پیروز شوند .
آرسن ونگر نیز به بازیکنانی هشدار می دهد که این هفته هفته تعیین کننده ای برای تیم است و اگر آن ها بتوانند لیورپول و تاتنهام را شکست دهند همچنان می توانند برای فتح لیگ برتر امیدوار باشند و شانسی برای خود قائل شوند .
البته ونگر باور دارد باشگاهی مانند آرسنال از این هفته های حساس زیاد داشته و به تیمش امید می دهد می تواند از پس آن بر آید :

" وقتی شما در کورس قهرمانی هستید همیشه مانند این است . وقنی در فینال کارلینگ کاپ بازی می کردیم بازی برگشت بارسلونا و همچنین سه روز بعد از آن بازی با منچستر را داشتیم . در سه رقابت باید بازی می کردیم .
حالا تاتنهام و چلسی از رقابت کنار رفتند و وقتی شما برای چنین جایزه بزرگی رقابت می کنید یک هفته می تواند تعیین کننده باشد .
البته این در مورد بازی یک شنبه نیز صادق است .
اگر این فصل لیورپول و تاتنهام را شکست ندهیم فصل به پایان نرسیده اما قطعا قهرمانی خارج از دست است .
اگر تمام بازی ها را پیروز شویم آنگاه بله می توانیم برنده لیگ شویم و همیچنین نیاز به امتیاز از دست دادن منچستر دارد . این صد در صد نیست که اگر حتی تمام بازی هایمان را پیروز شویم اما می دانیم می توانیم برخی کار ها را انجام دهیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰