loading
در حال بررسی درخواست شما
با خلق موقعیت مشکل داشتیم
با خلق موقعیت مشکل داشتیم

با خلق موقعیت مشکل داشتیم



درباره گل ثانیه های اخر لیورپول...
ما یک پنالتی را پس از یازده دقیقه از گذشتن وقت تلف شده دادیم و وقت تلف شده ای که هشت دقیقه بود . این پنالتی نبود و من نمی فهمم این سه دقیقه از کجا آمد .


گمان وی از پنالتی...
نه . چرا که هیچ مداخله ای از ابوئه صورت نگرفت . این لوکاس بود که در راه وی قرار گرفت و باعث قطع توپ شد . ابوئه برای توپ رفت و نه برای بازیکن .



درباره اینکه این نتیجه امید های آرسنال را کشت...
نمی دانم . امروز دو امتیاز از دست دادیم . این بازی سختی برابر لیورپولی بود که بسیار عمقی دفاع می کرد و در واقع فقط دفاع کردند . برای ما سخت بود که موقعیت بسازیم چرا که آن ها بسیار عمیق دفاع کردند . وقتی آن ها توپ را در اختیار می گرفتند بلند بازی می کردند و این مهم بود که اشتباهی در عقب زمین نکنیم . آن ها به خوبی مانند اکثر تیم هایی که به این جا می آیند دفاع کردند .



ناکامی در ایجاد موقعیت های مناسب...
لیورپول بسیار عمیق دفاع می کرد . همیشه ما توپ را در اختیار داشتیم و هشت در برابر ده بازیکن قرار می گرفتیم . همچنین به کیفیت دفاعی آن ها باید احترام  بگذاریم . همه تلاشمان را برای ایجاد موقعیت کردیم . موقعیت های کمی داشتیم و این چیزی است که در این مدل بازی ها رخ می دهد . ساندرلند و لیورپول هر دو با یک نگرش به این جا آمدند . در حال حاضر ما با ایجاد موقعیت های گل مشکل داریم . این درست است . اما شاید کمی مشکل فیزیکی نیز داشتیم . می توانستید ببینید برخی بازیکنان 45 - 45 دقیقه بازی کردند و کمی در برخی مناطق خالی از انرژی بودیم اما به سختی تلاش کردیم .



عقب نشینی در لیگ برتر...
همه چیزمان را تا اخرین لحظه آخرین بازی می دهیم و میبینیم اگر سال ما باشد یا خیر . بد تمام کردیم . این چیزی است که می توانید بگویید و در سه بازی آخر خانگیمان برابر ساندرلند ما گلزنی کردیم و همچنین پنالتی واضحی برایمان گرفته نشد . این زمانی است که ما شنس بزرگی نداریم . قطعا اینگونه است .



درباره اینکه داور پس از بازی چه گفت ...
او هیچ توضیحی به من نمی داد .



درباره شکست منچستر یونایتد برابر سیتی...
این درباره پیروزی های ماست . امید همیشه هست اما برای زنده نگه داشتن امید نیاز به ما دارد که بازی هایمان را پیروز شویم و بازی بعدی را نیز ببریم . ما 15 بازی بدون شکست بودیم اما اخیرا امتیازات کافی نگرفتیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰