loading
در حال بررسی درخواست شما
اميدوارم ونگر نيازي به خريد پيدا نكند
اميدوارم ونگر نيازي به خريد پيدا نكند

اميدوارم ونگر نيازي به خريد پيدا نكند



ونگر نيز با توجه به عملكرد خارق العاده و دور از انتظار ژسني در اين فصل ، همواره اعلام كرده است كه ممكن است او نيازي براي خريد يك دروازبان نداشته باشد.

اين دروازبان 21 ساله لهستاني كه فصل را به عنوان گلر سوم شروع كرد ، اذعان دارد كه آماده است تا از فرصتي كه به او دست داده ، نهايت استفاده را برده و تبديل به دروازبان شماره يك تيم شود.

" من در حال به اجرا گذاشتن بهترين عملكرد خود هستم. هر تصميمي كه مربي در ابتداي فصل بعد بگيرد كاملا به او مربوط است اما من بهترين عملكرد خود را ارائه خواهم داد تا بتوانم جايگاه خود را در درون دروازه تثبيت كنم.

"من همواره به اين فصل بسيار خوبي كه داشتم نگاه خواهم كرد و مي خواهم كه جايگاه خود را براي مدتي طولاني در تيم تثبيت كنم.

" هر اتفاقي كه در امسال و سال بعد بيافتد ، براي شخص من و همچنين آرسنال بسيار مهم است."

پس از مصدوميتي كه ‍ژسني در بازي مقابل بارسلونا به آن دچار شد ، توانست پس از يك ماه دوري در ديدار مقابل ليورپول به ميادين بازگردد. به جز واكنش هوشمندانه اي كه وي در نيمه دوم مقابل ضربه لوئيز سوارز داشت ، در مجموع روز آرامي را سپري كرد و توانست بازگشت نسبتا خوبي را به تركيب تيم داشته باشد.

" من هنوز كمي احساس ناراحتي داشتم و از محافظ مخصوصي استفاده كرده بودم اما آن در بازي مقابل ليورپول هيچ گونه مشكلي را براي من ايجاد نكرد.

"من انگشتم را براي 4 هفته با محافظ بسته بودم و نمي توانستم هيچ كاري را با آن انجام دهم. من فقط دعا مي كردم كه آن بعد از 4 هفته خوب شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۳۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰