loading
در حال بررسی درخواست شما
حمايت ردنپ از ونگر!
حمايت ردنپ از ونگر!

حمايت ردنپ از ونگر!



خروج از سه جام ظرف مدت دو هفته و همچنين نمايش ضعيف تيم در ليگ برتر كه فاصله امتيازي توپچي ها را با منچستر يونايتد به عدد 7 امتياز رسانده است ، موجب شده است تا انتقادات زيادي به عملكرد آرسن ونگر وارد شود.

هواداران آرسنال كه از سال 2005 تا كنون جامي را در ويترين افتخارات خود نديده اند ، اميد زيادي به فتح جام تحاديه داشتند ، اما شكست اين تيم در بازي فينال مقابل بيرمنگام صبر هوداران وفادار اين تيم را نيز تا حدودي لبريز كرده است.

گروهAST (ايمان هواداران آرسنال) نيز بيانيه اي را منتشر كرده و نااميدي خود را از اين روند بي جامي اعلام داشت. هري ردنپ سرمربي تاتنهام در واكنش به اين انتقادات ، فشاري كه بر روي آرسن ونگر وارد مي كنند را ظالمانه توصيف كرد.

"من درك نمي كنم كه آنها چه طور مي توانند از ونگر انتقاد كنند. آنها موفقيتي خارف العاده داشته اند و فوتبالي كم نظير را از خود به نمايش گذاشته اند.

" او تيمي را مربي گري كرد كه توانستند فصلي را بدون شكست به پايان ببرند. واقعا كه چه دستاوردي بود ، شگفت انگيز بود كه بتوان چنين كاري انجام داد.

" او پيش از اين به اندازه كافي براي آرسنال جام برنده شده است. او مسلما براي اثبات توانايي هاي خود ، نياز به جام هاي ديگري ندارد. به هر حال ركورد او هنوز پا برجاست."

سال گذشته ردنپ اعلام كرده بود كه آرسن ونگر به دليل فشار هاي زيادي كه بر روي قرار گرفته است ، ديوانه شده است. اما اكنون ردنپ معتقد است كه تمام مربيان بعد از هر بازي زير فشار انتقاد هاي غير منصفانه قرار مي گيرند و ونگر يكي از بزرگ ترين قربانيان اين انتقادات است.

"من اينكه راجع به همه چيز به ونگر انتقاد مي شود را درك نمي كنم اما اكنون مي توانيد در فوتبال اين انتظار را داشته باشيد كه بعد از اين بازي نيز اين انتقادات را بشنويد! اگر او راجع به آنها عصباني شود ، من او را سرزنش نمي كنم. من معتقدم كه انتقادات بيش از حد شده است.

"اگر شما چند بازي را ببازيد بعضي از مردم در تماس تلفني احمقانه مي گويند: "آنها امروز مانند زباله بودند ، آنها كاملا بي مصرف بودند."

"اين در حالي است كه حتي آنها بازي را نديده اند و يا در حال گوش دادن بازي از راديو بوده اند يا با همسرشان در حال خريد بوده اند!

"من به اين صحبت ها گوش نمي دهم. من راديو را روي موج FM مي گذارم تا موزيك گوش بدهم ! من نمي خواهم به صحبت دسته اي از احمق ها گوش بدهم! آنها زندگي را به كام آدم تلخ مي كنند!"

اما اينكه چرا ردنپ ونگر را ديوانه خطاب كرده بود؟

" ناگهان زماني كه آرسنال روي دور ناكامي افتاد ، او سر دسته ديوانگان شد!! در حال حاظر او بيش از هر كس ديگري به اين طرف و آن طرف مي پرد! اين از تاثيرات فشار بيش از حد است ، ما همه آن را انجام مي دهيم چون مي خواهيم كه برنده باشيم"

نبرد امشب آرسنال و تاتنهام براي هر دو تيم بسيار حياتي است. آرسنال برا يزنده نگاه داشتن شانس خود براي قهرماني به ژيروز ينياز دارد و از سوي ديگر تاتنهام نيز برا يحضور در جمع 4 تيم برتر مي خواهد هر 3 امتياز اين ديدار را از آن خود كند.

" ما به شدت به برد نياز داريم. آرسنال اكنون مجبور است تا تمام بازي هاي خود را ببرد و ما هم به حداكثر امتيزات براي قرار گرفتن در جمع 4 تيم برتر نياز داريم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۳۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : soccernet.com
بازدید: ۹۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰