loading
در حال بررسی درخواست شما
در قبال ویلشر با دقت به جلو می رویم
در قبال ویلشر با دقت به جلو می رویم

در قبال ویلشر با دقت به جلو می رویم


پس از اینکه در بازی لیورپول نشانه هایی از خستگی در ویلشر مشاهده شد ونگر اظهار کرد که باید  فشار روی جک را کنترل و مدیریت کرد.

ویلشر فصل فوق العاده درخشانی را با تیم سپری کرد و یکشنبه شب نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن چوان سال شد.

او در این فصل 43 بازی برای آرسنال انجام داده که فقط سانیا و کلیچی بیشتر از این تعداد بازی کرده اند. و ونگر در قبال استفاده از ویلشر در بازی امشب برابر تاتنهام محتاط خواهد بود.

"او از ابتدای فصل چیزهای زیادی ارائه کرده است. بازی لیورپول یکی از بازیهایی بود که از نظر بدنی کم آورد، اما جک بازیکن سختکوشی است و در بازی با تمام وجود کار می کند. او بازیهای زیادی انجام داده، تقریبا بیشتر از هر کس دیگری در تیم. او همیشه دوست دارد بازی کند که این خیلی خوب است ولی این به من بستگی دارد که به درستی از او استفاده کنم و این کاریست که من سعی کردم انجام بدهم."

ویلشر پنجمین بازیکن تاریخ باشگاه است که موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال می شود و ونگر به همین دلیل به شدت از وی تمجید کرد.

"این فصل فوق العاده ای برای او بود چون فراتر از حد انتظارات کار کرد. او از خود عملکرد مستحکمی در میانه میدان نشان داد به همراه شخصیتی خاص، او یک جنگجوست و یک پاسور عالی. او بازیهای زیادی انجام داد و لایق این جایزه بود." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰