loading
در حال بررسی درخواست شما
به اندازه کافی در دفاع استوار نبودیم
به اندازه کافی در دفاع استوار نبودیم

به اندازه کافی در دفاع استوار نبودیم



این نتیجه باعث خروج آرسنال از کورس شد...
شانس حالا به کم ترین میزان خود رسیده است . این قطعی است اما به رقابت ادامه می دهیم . این درست است که امتیاز زیادی امروز از دست دادیم .



درباره هفته ای نا امید کننده...
یک هفته بسیار نا امید کننده بود و ما از نه امتیاز ممکن دو امتیاز گرفتیم . این کم است و داستان این فصل ما بود .



درباره قدرت روحی تیم...
واقعیت واقعیت است . من احساس می کنم بازیکنان نگرش بسیار عالی در طول فصل داشتند و آن ها نباید تنبیه شوند . اگر کسی باید در این بین تنبیه شود این من هستم . من تیم را برگزیدم و من بازیکنان را انتخاب کردم . برای من بازیکنان نگرشی فوق العاده در تمام فصل داشتند .



درباره فصلی برآورده نشده...
بله این کاملا درست است چرا که این یکی از معتدل ترین راه های حرکتی ما برای مدت طولانی بود . از شانس های زیادی در طول فصل استفاده نکردیم و این نا امید کننده است چرا که احساس می کنید که پتانسیل آن اینجا بود . اما ما در شغلی زندگی می کنیم که باید از شانس ها استفاده کنید و واقع بین باشد . ما در مقاطعی که اسمش پختگی , تجربه و یا آرامش در موقعیت های مهم بود خالی بودیم .



آیا وی به سوی تغییر در برخی از باور ها و اصولش خواهد رفت...
اگر شما بتوانید مرا به باور این برسانید که اصول غلط بود بعد از آن من آماده ام . اما من احساس می کنم ما در راه حقیقی خواهان بازی فوتبال هستیم . وقتی شما نمی برید اصول شما زیر سوال می رود . باید همیشه در فاصله تشخیص این باشید که چه چیز در کار هایتان درست است و چه چیزی غلط . فکر می کنم اگر برخی مسائل در تیم ما غلط باشد این اصول بازی فوتبال ما نیست .
من باور دارم در وجه فوتبالی بسیار خوبی هستیم . ما از لحاظ دفاعی استواری مناسبی نداشتیم  . ارقام مشخص کننده است . ما این هفته شش گل دریافت کردیم و شما نمی توانید شش گل در سه بازی را بر تابید و قهرمان لیگ برتر شوید . در دفاع در طول فصل بسیار نحیف بودیم .



درباره دریافت گل روی ضربات ایستگاهی...
در بازی هایی به مانند این مهم است که یک بر صفر عقب نیفتید . ما به تساوی برگشتیم و شانس این را داشتیم گل های دوم و سوم را بزنیم . ما از لحاظ فیزیکی بسیار وا دادیم و این تمام کننده این بود که نتوانستیم از کرنر هایی که می دهیم جلوگیری کنیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰