loading
در حال بررسی درخواست شما
آنچه باید برای فصل آینده انجام دهیم
آنچه باید برای فصل آینده انجام دهیم

آنچه باید برای فصل آینده انجام دهیم

ازانجایی که ارسنال می رود تا برای ششمین سال متوالی از کسب جام قهرمانی باز بماند دراین مقاله سعی میکنیم تا پنج راهی که پیش پای ونگر برای ترمیم این تیم است را بررسی کنیم.

خرج کردن؟

طبق گزارشهایی که اخیرا منتشر شد ونگر رقمی درحدود 40 میلیون پوند برای تقویت تیم دراختیار خواهد داشت اگرچه این پول هم برای پرداخت دستمزد بازیکنان جدید وهم برای پرداخت رقم مورد درخواست باشگاه انهاست بازهم میتوان گفت که رقم بسیار قابل توجهی است که ارسنال میتواند ازان درجهت تقویت تیم جوان خود وبخدمت گرفتن بازیکنان باتجربه استفاده کند.
با این همه سرمربی توپچیها نسبت به خریدن بازیکنان بزرگ بی میل است و معمولا قیمت بالای انها را برای نخریدنشان بهانه میکند! به عنوا مثال میتوان ژابی الونسو را مثال زد که ونگر ترجیح داد بجای خریدن وی بازیکنان نوجوانش را شکوفا کند!راه دیگری که این فرانسوی با سابقه درپیش گرفته امضا کردن با بازیکنان ازاد نظیر شاماک است بازیکنی که  پس از شروع طوفانی در ابتدای فصل ارام ارام محو شد و هم اکنون بازیهای بسیار بدی را ارائه میکند.
حال باید دید که ایا شکست ارسنال در بدست اوردن جام دراین فصل باعث خواهد شد که ونگر درمورد سیاست نقل و انتقالاتش تجدید نظرکند؟


فروش بازیکنان قبل ازخرید؟

کمتر کسی دراین موضوع شک دارد که یازده بازیکن اصلی ارسنال بسیار هماهنگ و باکیفیت هستند.
اما مشکل انجایی شروع میشود که بازیکنان اصلی تیم نظیر رابین فن پرسی و فابرگاس مصدوم میشوند درچنین مواقعی بازیکنان جانشین کمتر توانسته اند که جای این مهره های اصلی تیم را پرکنند.
ونگرهم اکنون باید  درمورد بازیکنان متوسطی نظیر دنیلسون  اسکیلاچی بنتنر دیابی و کارلوس ولا تصمیم بگیرد همچنین وی باید درمورد ارائه کردن یک قرارداد جدید به گائل کلیشی نیز تصمیم گیری کند همینطور درمورد بازیکن باکیفیت اما پرنوسانی مانند اندری آرشاوین.
دراین بین البته ونگر میل چندانی به خروج بازیکنانی که باشگاه مدت زیادی روی انها سرمایه گذاری کرده است ندارد اما باید درنظر بگیرد که اگر انها جایگزین خوبی برای نفرات اصلی نیستند بهتر است که ازشرشان خلاص شود وبرای خرید به بازار برود.
البته دراین میان ما فروش فابرگاس را به عنوان یک انتخاب درنظر نمیگیریم.

تعیین تکلیف شماره یک تیم

ونگر درتابستان گذشته در بخدمت گیری یک دروازبان باتجربه ناکام ماند. برای مثال میتوان به پیشنهاد ارسنال برای شوارتزر و په په رینا اشاره کرد.
همچنین بنظر نمیرسد که دروازبان کهنه کار ولی بیکیفیت ارسنال یعنی المونیا قصد خروج از باشگاه را داشته باشد وهمچنین لوکاژفابیانسکی که همواره دچار کمبود اعتماد بنفس است هنوز نتوانسته دروازه لرزان توپچیها را بیمه کند.
دراین بین وجیچ شزنی دروازبان سوم ارسنال اعتماد بنفس مثال زدنی ازخود بنمایش گذاشته وهربار که به میدان رفته است توانسته پاسخ اعتماد مربیان تیم را بدهد البته بجز دیدار نهایی جام اتحادیه که بهمراه مدافع پراشتباه ارسنال لورنت کوشیلنی دریک ناهماهنگی باخت سیار دردناکی را به هوادران تیم تقدیم کردند.
هم اکنون ونگر باید تصمیم بیرد که از شزنی حمایت کند و یک ذخیره باتجربه برای او به تیم بیاورد یا بخشی ازان 40 میلیون را برای خرید یک دروازبان  درکلاس بین المللی اختصاص دهد.

تاثیر ورزشگاه امارات

وقتی ارسنال به ورزشگاه شصت هزارنفری امارات در منطقه اشبرتون گرو وارد شد بنظرمیرسید انها این ورزشگاه را به یک دژ تسخیرناپذیر تبدیل خواهند کرد.موضوعی که در سالهای اخیر خلاف ان ثابت شده است.
هردوتیم وست بروم و نیوکاسل که این فصل از دسته پایینتر به لیگ برترامده اند دراین ورزشگاه پیروز شدند وتوپچیها  علیرغم حمایت بی دریغ هواداران خستگی ناپذیرشان همچنان ازشکستن دفاع تیمهای میهمان دراین ورزشگاه ناتوانند.
منچستر یونایتد دراین فصل تنها دو امتیاز را درخانه اش ازدست داده است واین درحالی است که ارسنال در خانه خود چهاربار باحریفان مساوی کرده و سه بار تن به شکست داده است بنظرمیرسد چنانچه توپچیها میخواهند به بالای قله لیگ برگردند باید این امار را ترمیم کنند.

دستیاران ونگر

همانطور که حتما میدانید پت رایس دستیار باتجربه ونگر قراردادش راهنوز با باشگاه تمدید نکرده و دراین شرایط ونگر باید بدنبال یک دستیار باتجربه و با اعتماد بنفس باشد کسی که در شرایط سخت بتواند وی را
یاری کند.
بدون شک مربیان بسیار زیادی هستند که حاضرند با کمال میل درکنار ارسن ونگر کارکنند ولی
چنانچه پت رایس 62 ساله واهل ایرلند شمالی این فصل بازنشسته شود بزرگترین ومهم ترین تصمیم ونگر بدون شک یافتن فردی مناسب برای جایگزینی وی میباشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۲,۰۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰