loading
در حال بررسی درخواست شما
هر روز به نقل و انتقالات فکر میکنم!
هر روز به نقل و انتقالات فکر میکنم!

هر روز به نقل و انتقالات فکر میکنم!

ونگر معتقد است تیمش در فصل جاری هرکاری که برای قهرمان شدن لازم بوده انجام داده ولی مسائل جزیی به انها اجازه نداده که نتایج درخوری بگیرند وهمین موضوعات کوچک و جزیی هزینه سنگینی به ارسنال تحمیل کرده است.
ونگر درمصاحبه با تلوزیون اینترنتی ارسنال گفت که قصد دارد تا در فصل نقل و انتقالات وارد بازار شود و نقاط ضعف تیمش را ترمیم کند.
بولتون توانست تا با گلزنی از روی ضربات ایستگاهی شکست دردناکی را به توپچیها تحمیل کند وبسیاری معتقدند که ضعف ارسنال روی ضربات ایتسگاهی باعث شده که این تیم نتواند نتایج لازم برای قهرمانی را بدست اورد.
شاگردان ونگر در طی شش هفته گذشته از یک تیم مدعی قهرمانی در چهار جبهه ناگهان به تیمی بدل شدند که باید درانتظار یک فصل بدون جام دیگر باشند.مربی فرانسوی ضمن اشاره به این موضوع تایید کرد که در نقاطی که تیمش به بازیکن نیازدارد قطعا خرید خواهد کرد.
ونگر افزود: به اندازه کافی به توپ حمله نمیکنیم! هیچ کس در زمین به سایر بازیکنان دستور نمیدهد و کسی نیست که تیم را هدایت کند!
ونگر ادامه داد : مایک اشتباه را دائما تکرار میکنیم واین اصلا برای من قابل فهم نیست ما درمقابل بولتون دو گل از روی ضربه کرنر دریافت کردیم و وقتی شما در چنین بازیهای حساسی بازی میکنید این اشتباهات برای شما گران تمام میشود.
این بسیار ناراحت کننده است چراکه تیم تمام تلاش خودش را انجام داد ما طرز فکری درستی داشتیم ولی مشکلات جزیی هزینه سنگینی را به تیم تحمیل کرد.
بنابر گزارشها  ونگر تابستان امسال 40 میلیون پوند دراختیار خواهد داشت .
مرد فرانسوی ارسنال درمورد تقویت تیم گفت: نقل و انتقالات هر روز در ذهن من است ما نیاز داریم تا تیم را در نقاطی که لازم داریم تقویت کنیم ومن به این موضوع فکر میکنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : atvo
بازدید: ۱,۵۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰