loading
در حال بررسی درخواست شما
جوانان از کارلینگ کنار رفتند
جوانان از کارلینگ کنار رفتند

جوانان از کارلینگ کنار رفتند

 

آرسنال که در این بازی از توماس روسیچکی - امانوئل ابوئه و الکس سانگ از ترکیب اصلیش نیز سود می برد با ترکیبی از هم جوان به مصاف منچستر سیتی در شهر منچستر رفت.
سیتی ها با ترکیب کامل خود و حتی بدون یک تغییر آمده بودند تا به هر ترتیب برنده بازی باشند . مسئله مهمی نبود در چه جامی و برابر چه تیمی بازی می کنند.
آرسنال فابیانسکی را درون دروازه میدید و از ترکیب سیلوستره و سانگ در وسط دفاع و ابوئه و ترائوره در دو گوش استفاده کرد.
در میانه میدان کریگ استموند و توماس روسیچکی و آرون رمزی د در کناره ها جک ویلشر و فران مریدا بازی کردند . در نوک تیم نیز کارلوس ولا وظیفه پس را بر عهده داشت.
در نیمه اول بازیکنان آرسنال بسیار خوب کنترل شده و پایاپای تیم سیتی جنگیدند . گر چه سیتی از سمت چپ ارسنال حملات نسبتا خوبی ترتیب می داد اما با انگیزه بالای سیلوستره و دفاع تیمی خوب این موقعیت ها بیشتر دفع شد .
آرسنال نیز که بیشتر سعی در کنترل سیتی داشت هر از گاهی موقعیت هایی خلق می کرد که ثمری نداشت .
در نیمه دوم نیز آرسنال مانند نیمه ول توانست خوب کار کند و حتی در خلق موقعیت ها و پیشروی به دروازه سیتی بهتر عمل کند اما در به ثمر رساندن گل ناموفق بود .
در دقیقه 50 روی اولین غفلت دفاع ارسنال و از توپی که توسط روسیچکی لو رفت توز با حرکتی زیبا و ضربه ای تمام کننده دروازه آرسنال را فرو ریخت.
بعد گل آرسنلا سعی در ارائه حملات بیشتر داشت که چندان ناموفق هم نیود اما تجربه بالاتر بازیکنان سیتی مانع از موفقیت آرسنال می شد.
روی یک ضد حمله در دقیقه 69 رایت فیلیپس گل دوم را زد تا آرسنال و جوانانش را مایوس تر کند . در نهایت نیز در حالی که بازی با همان روال و البته کمی عصبی تر دنبال می شد سیتی روی یک سانتر در دقیقه 89 به گل سوم رسید.
در این بازی سانچز وات در دقیقه 68 به جای ویلشر وارد بازی شد.
سیلوستره - ترائوره - استموند - ویلشر - مریدا بازیکنان اخطاری بازی بودند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۵۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰