loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده تیم اصلی هستم
آماده تیم اصلی هستم

آماده تیم اصلی هستم



توماس ورمائلن پس از حضور نود دقیقه ای در تیم رزرو برابر منچستر یونایتد وضعیت خود را مناسب می بیند و آماده است تا برای تیم اصلی نیز انتخاب شود .
مدافع تنومند بلژیکی تیم آرسنال عملا این فصل از رقابت ها را از دست داد و ضربه بزرگی بر پیکره آرسنال وارد کرد . بسیاری بر این باورند آرسنال در صورت در اختیار داشتن وی می توانست عملکرد درخشانی در این فصل ارائه دهد .
به هر ترتیب پس از ماه ها وی برای اولین بار برای تیم رزرو به میدان رفت و توانست نود دقیقه برای این تیم بازی کند و خود را در مرحله ای از آمادگی ببیند که بخواهد برای تیم اصلی نیز به میدان برود .
البته پیش از این آرسن ونگر اعلام کرده بود این بازیکن 25 ساله همراه با تیم برای بازی با منچستر یونایتد انتخاب نخواهد شد .
ورمائلن درباره آخرین وضعیت خود می گوید :

" در حال حاضر آماده ام . احساس بسیار خوبی دارم و در تمرینات بدون هیچ مشکلی حضور دارم . پس از نظر بدنی احساس خوبی دارم .
این بستگی به رئیس دارد که تصمیم گیری کند . من در حال حاضر اماده ام و امیدوارم به زودی به ترکیب بازگردم و این هدف من است .
مصدومیتم خوب شده . هیچ احساسی امروز ندارم و نود دقیقه بدون هیچ مشکلی بازی کردم . من از این بابت واقعا خوشحالم .
این احساس بسیار خوبی بود و از بازگشت خوشحالم . همیشه بازگشت به میادین خوب است و اولین بازی بعد از یک مصدومیت دراز مدت همیشه مخصوص است . زمان سختی بود . یک زمان دشوار و من از ازنیکه برگشتم خوشحالم . "

مصدومیت ورمائلن از بازی تیم ملی بلژیک آغاز شد و در ابتدا تصور می شد فقط یک هفته برای سپری کردن این مصدومیت کافی است . اما عملا این فصل برای وی به پایان رسید :

" این واقعا نا امید کننده بود چرا که در ابتدای کار حدس می زدیم فقط یک هفته یا چند روز طول بکشد و آماده بازگشت بودم .
زمان سختی بود اما در این موقعیت ها شما مسائل زیادی می آموزید . توانایی ذهنی شما افزایش می یاد و همیشه بهتر می توانید تمرکز کنید . فقط زمان سختی بود اما این زمان به شما مسائل زیادی آموزش می دهد .
این همیشه برای بازیکنان مهم است که یک پیش فصل خوب داشته باشند اما برای من این خوب بود که قبل از تعطیلات به آمادگی رسیدم . می توانم با ذهنی آرام به تعطیلات بروم و تازه شده بازگردم . این فصل واقعا بد شانس بودم اما به جلو حرکت می کنیم و برای ماه بعد و فصل بعد برنامه ریزی می کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰