loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس فشار زیادی را تحمل می کند
فابرگاس فشار زیادی را تحمل می کند

فابرگاس فشار زیادی را تحمل می کند

هافبک اسپانیایی توپچی ها که یک هفته دیگر 24 ساله می شود بازوبند تیمی را به بازو می بندد که در دو ماه اخیر تمامی امیدهای کسب جام در این فصل را از دست داد.  

ونگر می گوید سطح انتظارات از کاپیتان تیم و یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم بالا بوده و این امر در کنار مصدومیتهای پیاپی فابرگاس فشار زیادی را روی وی وارد کرده است.

"این مصدومیتها در این سن برای او زیاد است. او کاپیتان تیم است به همراه ونپرسی که کاپیتان دوم ماست و این دو فشار زیادی روی خود وارد می کنند."

"سسک مانند یک جنگجوست، او برای بردن بازیها از جان مایه می گذارد بنابراین هنگامی که موفق به انجام این کار نیست نا امید می شود."

علیرغم صحبتهایی که راجع به عدم شایستگی فابرگاس برای بستن بازوبند کاپیتانی وجود دارد ولی ونگر معتقد است این حرف و حدیث ها باعث می شود کسی که توانسته برنده جام جهانی باشد از نظر رهبری تیم به یک لیدر بهتر از این تبدیل شود.

"درباره او زیاده روی شده است برای همین روی او تاثیری نگذاشته. وقتی هم که از این مساله تاثیر بپذیرد سعی می کند وضعیت خود را بهبود ببخشد. هر مشکل در زندگی می تواند از شما یک انسان قویتر بسازد مخصوصا وقتی شما شخصیت قوی داشته باشید و فابرگاس هم یک شخصیت قوی دارد."
"من معتقدم این صحبتها او را قویتر میکند ولی احساس می کنم در این فصل او بار زیادی را روی شانه هایش تحمل می کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰