loading
در حال بررسی درخواست شما
همچنان امیدوار
همچنان امیدوار

همچنان امیدوار



درباره عملکرد تیم...
عملکرد خوبی داشتیم که همه را شامل می شد . در نظم و جنگندگی و بازی معمول پاس کاری خود . تا قبل از اینکه گلزنی کنیم احساس می کردم کاملا بازی را در کنترل داریم . پس از آن چرا که اخیرا به پیروزی نرسیده بودیم تلاش مردیم تا از این گل محافظت کنیم و زیر فشار بیشتری قرار گرفتیم . مجموعا باور داریم سزاوار پیروزی در این بازی بودیم .



درباره گل آرون رمزی...
برای وی بسیار خوشحالم . وقتی شما به حادثه ای که 14 ماه قبل برای وی رخ داد نگاه می کنید و همینطور وقتی به بازگشت وی به بهترین شرایطش نگاه می کنید . اگر به تیم امروز تیم نگاه کنید فکر می کنم این بزرگترین امید برای باشگاه است . ما هافبک های بسیار جوانی داشتیم و امروز نمایش بسیار مثبتی ارائه دادیم .



درباره ناثباتی اخیر آرسنال...
ما به دوره ای متفاوت رفتیم . وقتی شما به عقب نگاه می کنید و به بهترین بازی هایی که این فصل انجام داده اید , در لیگ برتر و همینطور لیگ قهرمانان این تیم کمی از لحاظ تجربه خالی بود و زیر فشار قرار داشت . تیم نتوانست با برخی لحظات نا امید کننده به خوبی کنار بیاید و من احساس می کنم نا خود آگاه تاثیر منفی بر تیم داشت .




درباره صحنه پنالتی ویدیچ...
این صحنه هند بود بله . فکر می کنم داور ان را ندید . از این بابت این فصل خوش شانس نبودیم چرا که 17 پنالتی علیه ما گرفته شده است .




صحبت ها درباره تکنولوژی ویدئویی...
من یکی از هواداران آن هستم و برای مدت زیادی این را گفته ام اما درباره این تصمیم با قدرت هستم .




درباره مجادله کلیچی و اوون در محوطه...
همچنین برای این صحنه نیز می توان پنالتی در نظر گرفت . این نسبت به پنالتی ویدیچ درجه کم ترین داشت .




درباره اینکه چگونه بازیکنان از زیر فشار بیرون آمدند ...
برای من این یک فشار بی اندازه برای خارج بودن از رقابت قهرمانی بود . به من باور داشته باشید چرا که احساس می کنم به اندازه ای قوی بودیم که این رقابت را ببریم.  همچنان امیدواریم . می خواهیم تا آخرین ثانیه بجنگیم . واقعا این فصل تا اینجا بد شانس بودیم . جالا اجازه بدهید امید داشته باشیم کمی بیشتر شانس داریم که در این هفته های آخر بجنگیم . هیچ گاه نمی دانید . اما منچستر یونایتد در بهترین وضعیت قرار دارد و در رتبه دوم نیز چلسی است و آن ها نیز باید با هم بازی کنند .




چه کسی نزدیک تر به قهرمانی است ...
فکر می کنم منچستر مدعی تر باشد چرا که وقتی در خانه برای قهرمانی بازی می کنید می توانید از مزایای آن ببینید . اما اگر می خواهیم شانس کوچکی داشته باشیم این به علاقه ما است که چلسی در اولدترافورد پیروز شود و ما نیز بازی خود را ببریم . بعد از آن می توانیم به ریاضی نگاه کنیم اما فکر می کنم منچستر شانس بازی در خانه را دارد .




دادن شانس به بازیکنان جوان...
ما می خواهیم . البته می خواهیم نیاز ها را اضافه کنیم . من از بابت گفته هایم بسیار مراقبم چرا که می خواهم به هر دو راه بچرخد . من احساس می کنم این برای باشگاه مه است که بتوانیم به کاری که می کنیم اعتمادمان را حفظ کنیم . می توانید به رشد بازیکنان پس از بازی نگاه کنید . مانند ژسنی برای مثال می توانید ببینید و با دو ماه گذشته وی را مقایسه کنید . او بسیار رشد کرده است . این یک قانون در بازی ماست که می توانید فقط رشد کنید . در برخی مقاطع اگر بازی کنید مردم هر دو را می خواهند . می خواهند هر بازی را ببرید و همینطور کیفیت را با بازیکنان جوان خلق کنید . اما اگر ویلشر این فصل رشد می کند به دلیل بازی کردن وی است . اما در دیگر سو اگر پیروز نشوید مردم می گویند چرا به جوانان بازی دادید ؟




اینکه در چه زمانی آرسنال لیگ را از دست داد...
هفته گذشته . در بولتون و همینطور برابر لیورپول . هفته گذشته ما برابر لیورپول در دقیقه 97 پیش بودیم و همینطور سه بر یک برابر تاتنهام و دو شانس نیز برای برترین برابر بولتون داشتیم . اگر می توانستیم نه امتیاز را بگیریم به علاوه پیروزی امروز ما بالاتر از منچستر قرار می گرفتیم .




مصدومیت سس فابرگاس و سمیر نصری...
سمیر مشکل همسترینگ داشت . فکر می نم مشکل کوچکی است . سس نیز در رانش ضربه خورده که باعث ترکیدن برخی رشته ها شده است . سه شنبه می توان در تمررینات مجدد ارزیابی کرد . سس دیروز تستی داشت و نتوانست آماده شود . شانس بازی در یک شنبه بعدی را دارد .




منچستر و پیروزی های خانگی نسبت به بازی های دیگر....
من باور دارم منچستر اگر به قهرمانی های هر سالش نگاه کنید آن ها این را در اولدترافورد به دست می آورند . شما رکورد منچستر یونایتد و آرسنال را مقایسه می کنید و شما می بینید همیشه قابل مقایسه هستیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰