loading
در حال بررسی درخواست شما
پرورش بدون فرصت دادن نمی شود!!
پرورش بدون فرصت دادن نمی شود!!

پرورش بدون فرصت دادن نمی شود!!

در مورد بازی

در یک سوم نهایی خطرناک تر از ما بودند در و پایان توانایی های هجومی آنها جواب داد و ما باید این شکست را هضم کنیم با این حال که معتقدم در کل ما خوب بازی کردیم. برای استفاده از حرکات بدون توپ خوبی که کردیم، کمی سرعت و قدرت کم داشتیم. معتقدم بازیکنان جوان ما به بازی کردن در چنین فشاری عادت نداشتند و بعد از 1 ساعت کمی افت کردند ولی تجربه ی خوبی بود. بازی سختی بود و ما نیز کمی بر روی گل هایی که آنها زدند بد شانس بودیم.

در مورد تفاوت بین دو تیم

آنها با تیم کامل بازی کردند و ما نکردیم، این تفاوت ما بود. ما در لیگ قهرمانان بازی می کینم ولی آنها نمی کنند، بنا بر این آنها در این جام از ترکیب کاملشان استفاده می کنند. نمی توانید بگویید که ما بازیکنانی مثل ویلشر، رمسی و مریدا را پرورش بدهیم ولی بعد از آن به آنها فرصتی برای بازی کردن ندهیم! به نظرم اگر در خانه بازی می کردیم ، این بازی سرنوشت دیگری می داشت. تماشاگران آنها نقش مهمی در انگیزه سیتی و بازیکنانش داشتند. معتقدم که برای مدت زیادی، بازی بسیار نزدیکی بود.

در مورد قدرت مالی سیتی

نمی خواهم زیاد در مورد پول صحبت کنم زیرا از ابتدا نیز می دانستیم که آنها پول دارند. تعادلی برای آن وجود ندارد ولی من معتقدم که ما با تیمی به اینجا آمدیم که به بردن ایمان داشت. آنها بردند! امشب بهتر بودند و به آنها تبریک می گویم.

در مورد آیا کسی از این بازیکنان جوان به صورت قرضی به تیم دیگری خواهد رفت؟

فکر می کنم که تعدادی از آنها در چمپیونز لیگ نیز بازی خواهند کرد و پس از آن خواهیم دید.

در مورد کمبود جام در سال های اخیر

از سال 2005 تا به حال جامی نبرده ایم ولی من فکر نمی کنم که اگر جام اتحادیه را ببریم با افتخار بگوییم که ما یک جام برده ایم! برای من این مسابقاتی است که ما جوانانمان را پرورش می دهیم. فکر نمی کنم که اگر امسال این جام را می بردیم، من سال بعد می گفتم " ما سال پیش یک جام بردیم". بازی کردن در یک چهارم و یا فینال لیگ قهرمانان 10 بار سخت تر از بردن جام اتحادیه است!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰