loading
در حال بررسی درخواست شما
آیا یک فصل بدون جام دیگر در راه است؟
آیا یک فصل بدون جام دیگر در راه است؟

آیا یک فصل بدون جام دیگر در راه است؟

ارسن ونگر سرمست از برد ناپلئونی توپچیها درمقابل یونایتد همچنان بر پرورش جوانان تاکید کرد.
ونگر 61 ساله با اشاره به نیازهای تیمش در بعضی نقاط  معتقد است در خرید بازیکن باید محتاط بود چراکه ممکن است جوانانی مانند ژسنی و ویلشر نتوانند به پیشرفتشان در تیم ادامه دهند.
وی معتقد است که خریدهای جدید ممکن است جلوی پیشرفت بازیکنان گمنام ارسنال را در فصل اینده بگیرد!
توپچی ها دراخرین بازی خود منچستر را یک بر صفر شکست دادند تا کورس قهرمانی همچنان پابرجا بماند هرچند بنظر میرسد این نتیجه بسیار دیر برای ارسنال بدست امده و انها میروند تا ششمین سال بدون جام را تجربه کنند.
ارسن ونگر دردیدار با منچستر یونایتد جوان ترین تیم تاریخ لیگ برتر را با میانگین سنی 23 سال به میدان فرستاد و تاکید کرد که سیاست نقل و انتقالاتش برمبنای ایجاد توازن درتیم به جهت رشد کردن بازیکنان جوان است.
ونگر  دراین مورد به خبرنگاران گفت : ما میخواهیم تیم را درنقاطی که لازم است تقویت کنیم اما دراین زمینه بسیار با احتیاط عمل خواهیم کرد ومن بسیار دراین مورد مراقب سخن گفتنم هستم چرا که ممکن است این گونه سخنان به ضرر تیم تمام شود !!!
این بسیار مهم است که به کاری که میکنیم ایمان داشته باشیم شما میتوانید ببینید که بازیکنانی که فرصت بازی کردن میابند پیشرفت میکنند...برای مثال میتوان به ژسنی اشاره کرد که نسبت به دوماه گذشته رشد کرده است!
این یک قانون درکار ماست شما میتوانید تا حدی درکارتان پیشرفت کنید و رشد داشته باشید ولی مردم درکنار این شد قهرمانی هم میخواهند.
انها میخواهند تمام بازیها را ببرند وهمچنین بازیکنان جوان عالی هم درتیم ببینند...اما اگر جک ویلشر امسال پیشرفت کرد بخاطر این بود که درتیم بازی کرد!!
اما اگربرنده نشوید همان مردم ازشما میپرسند چرا به بازیکنان جوان بازی میدهی؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۳
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۸۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰