loading
در حال بررسی درخواست شما
این انتقادات خنده دار است
این انتقادات خنده دار است

این انتقادات خنده دار است



با وجود دوگانگی ها و نظرات مختلف درباره عملکرد کلی این چند ساله وی در تیم آرسنال به هر صورت پس از اولین مساوی نا امید کننده در ورزشگاه خانگی سیل عظیمی از انتقادات ناگهان بر آرسن ونگر و تیمش سرازیر شد و حالا پس از شکست منچستر یونایتد توسط آرسنال کمی این تیم توانست اتفاقات تلخ این هفته ها را فراموش کند و شاید سه هفته پایانی را با جذابیت بیشتری ادامه دهد .
ووچیچ ژسنی که خود از بهترین ها در بازی با منچستر بود این انتقادات عظیم به مربیش را مضحک می داند .
وی در اینباره گفت :

" این واقعا خنده دار است . اگر از هر بازیکن بپرسید قطعا وی پشت مربیش ایستاده است . او این تیم را از هیچ ساخته است و من باور دارم او بهترین مربی جهان است .
ما تیم جوانی هستیم . باور داریم سال های بسیار زیادی پیش رویمان داریم و عناوین بسیار زیادی که می توانیم پیروز شویم . اجازه دهید صبور باشیم و نشان دهیم ه به اندازه کافی خوب هستیم .
ما همگی واکنش های متفاوت و شخصی نسبت به اشتباهاتمان داشته ایم . هر کس در فصل نا امیدی این فصل شریک است و فکر می کنم و باید این را به تیم بازگردانیم . نمی توانید مربی را تنبیه کنید چرا که او همواره در طول فصل با تیم بود و از تیم حمایت کرد .
فصل بعد نیاز داریم تا خود را بهبود ببخشیم و من باور دارم به اندازه کافی برای جدل و پیروزی لیگ خوب هستیم . بگذارید به همه نشان دهیم توان انجام این کار را داریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰