loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن جواب بده!
آرسن جواب بده!

آرسن جواب بده!


گراهام که نه سال هدایت توپچی ها را بر عهده داشت توانست با تیمش دو قهرمانی لیگ ، یک جام حذفی،دو قهرمانی جام اتحادیه و قهرمانی جام برندگان اروپا را به دست آورد علیرغم احترامی که برای ونگر و روشی که او در پیش گرفته قائل است ولی معتقد است در این تیم یک چیز گم شده است.

علیرغم برد یکشنبه توپچی ها برابر منچستر گراهام از ونگر می خواهد به هواداران توضیح دهد که چرا دوباره تیمش در مسیر قهرمانی کم آورد.

"بیایید صادق باشیم، اگر آرسن تیم را ترک کند بزرگترین باشگاه های دنیا خواهان به خدمت گرفتن او خواهند بود. او مربی خارق العاده ای است ولی در این فصل فکر میکنم او کمتر به تیمش هیجان القا کرد.
من دوست دارم ببینم ونگر بیاید و دلیل عدم موفقیت را توضیح دهد،کاری که تا کنون انجام نداده است.
چه چیزی آنها را از صف قهرمانان جدا کرده؟ آنها 6 فصل در رقابت بودند،آنها در همه این سالها در جمع چهار تیم برتر حضور داشتند پس چرا آنها در پایان کم می آوردند و نمی توانند جامی بالای سر ببرند؟
فکر نمیکنم ونگر در مورد این موضوع تا کنون پاسخی داده باشد."

گراهام هدف خودش را در هر رقابتی قهرمانی میدانست و بازی زیبا را فدای آن می کرد. سیستم تیم او بر اساس کارهای دفاعی قوی بود، جایی که در عقب زمین تیمش سیمن،لی دیکسون،تونی آدامز،استیو بولد و نایجل وینتربرن حضور داشتند.

گراهام معتقد است مشکل آرسنال در همین نقطه از زمین است و ونگر باید به فکر ترمیم خط دفاعی خود باشد.
"به نظر من آنها به بازیکنان دفاعی نیاز دارند. وقتی من به مدافعان میانی حال حاضر در تیم نگاه میکنم فکر میکنم آنها می تواند در پست هافبک موفق باشند. آنها پا به توپ خوبی دارند و آنها فیزیک نسبتا خوبی هم دارند ولی من معتقدم آنها به کسانی نیاز دارند که تفکر تدافعی داشته باشند."

گراهام معتقد است آرسنال به شدت نیاز به دروازه بان جدید هم دارد.
"ژسنی در این فصل همه را شگفت زده کرده است ولی او تنها 21 سال دارد و چندین بازی هم به خاطر مصدومیت از دست داده است. او دروازه بان خوبی است ولی اگر او فصل بعد نتواند همینگونه ادامه دهد چه اتفاقی می افتد؟

من معتقدم آنها باید در به دنبال دروازه بانی با تجربه باشند، کسی که در تیم دیگری حضور نداشته باشد، فکر میکنم یک یا دو نفر در اینجا وجود دارند. آن وقت آنها می توانند انتخاب کنند، می توانند از ژسنی جوان استفاده کنند و اگر او خوب کار نکرد کسی به چارچوب می رود که به این کار کاملا آشناست. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۰۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰