loading
در حال بررسی درخواست شما
منسیتی لیورپول و رئال خواهان کلیشی!
منسیتی لیورپول و رئال خواهان کلیشی!

منسیتی لیورپول و رئال خواهان کلیشی!

مدافع فرانسوی ارسنال که تنها 12ماه از قراردادش با ارسنال باقی مانده برای تمدید قراردادش با ارسنال درانتهای فصل واردمذاکره خواهد شد.
منچستر سیتی و لیورپول به همراه رئال مادرید باشگاههایی هستند که خود را برای ارائه پیشنهادی 5.5 میلیون پوندی جهت بخدمت گرفتم کلیشی اماده کرده اند.
بنا برگزارش سایت بریتانیایی گل گائل کلیشی که تنها 12ماه از قرارداش با ارسنال باقی مانده است درانتهای فصل بار دیگر با ارسنال وارد مذاکره خواهد شد.گفتنی است که اولین دور از مذاکرات پس انکه کلیشی خواهان افزایش چشمگیر دستمزد 50 هزارپوندی اش شده بود به بن بست رسید.
همچنین ارسن ونگر اخیرا از بی نتیجه ماندن مذاکرات تمدید قرارداد بسیار نگران شده و میترسد که مدافع چپ فرانسوی تیمش را که مدت زیادی است درارسنال حضور دارد را ازدست بدهد و باشگاه ناچار شود قبل ازانکه مجبور شود اورا به عنوان بازیکن ازاد ازدست بدهد به پیشنهادهای 5.5 میلیونی پاسخ مثبت بدهد.
لیورپول مدت زیادی است که بدنبال بخدمت گفتن وی است و گفته میشود چنانچه نتواند کلیشی را بخدمت بگیرد به سراغ خوزه انریکه دفاع چپ نیوکاسل خواهد رفت.
لازم بذکراست که منچستر سیتی و رئال مادرید که هرسال مبالغ فراوانی را برای تقویت تیمشان خرج میکنند نیز کلیشی را در لییست خریدهایشان قرارداده اند.
گائل کلیشی که درماه جولای امسال 26 ساله میشود بیشترازهربازیکن دیگری برای ارسنال دراین فصل بازی کرده است و در 33 بازی لیگ برتر ازابتداحضور داشته است وتنها جک ویلشر ولوران کوسیلنی به رکورد 40 حضور او دراین فصل نزدیک شده اند.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۵۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰