loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت برای رمزی خوب است
بازگشت برای رمزی خوب است

بازگشت برای رمزی خوب است


"این خوب است که آرون هر چه زودتر به آنجا بازگردد چون این مساله دائما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 به هر حال شما باید تمرکز کنید و بازی خودتان را انجام دهید. این قضیه مثل این است که شما یک تصادف ماشین داشتید، آیا شما دیگر رانندگی نمی کنید؟ البته که شما دوباره رانندگی خواهید کرد و هر چه زودتر این اتفاق بیفتد بهتر است."

بازگشت رمزی طولانی بود ولی او با اطمینان بازگشته است. او قبل از کریسمس برای تیم رزرو بازی کرد سپس دوران قرضی را در ناتینگهام فارست و کاردیف سیتی سپری کرد تا کم کم به شرایط بازی برسد. او پس از 13 ماه برای اولین بار در بازی جام حذفی در مقابل منچستر به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و چند وقت بعد در مقابل همین تیم با نمایش چشم گیر گل برتری تیمش را هم به ثمر رساند.

برای ونگر ثابت شده است که آرون از نظر فیزیکی و ذهنی موانع مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

"هنگامی که خودم مصدوم بودم به این قضیه پی بردم که هنگامی که شما از مصدومیت باز می گردید برای مدتی طولانی در یک سطح کار می کنید. مدتی طول می کشد تا شما بتوانید این قضیه را هضم کنید و بتوانید در رقابت از دیگران جلو بزنید. و برای مدتی نمی دانید آیا توان اینکار را دارید یا اینکه آن را از دست داده اید، همین مساله نیازمند مقداری زمان است.

او کاملا از نظر ذهنی قویتر شده است. بعد از اتفاقی که افتاده شما باید قویتر شوید."

در این هفته آرون باید برای دومین هفته متوالی جای فابرگاس را در زمین بگیرد، با این حال ونگر معتقد است که اگر فابرگاس هم آماده باشد این دو در کنار هم می توانند بازی کنند.

"آرون دونده خوبی است و زمانبندی خوبی برای ورود به محوطه دارد، او بازیکن کارآمدی است و فکر میکنم ترکیب او و فابرگاس ترکیب خوبی خواهد شد." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰