loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانستید ببینید چیزهایی از دست رفته
می توانستید ببینید چیزهایی از دست رفته

می توانستید ببینید چیزهایی از دست رفته

در مورد عملکردی نا امید کننده...
بله، عملکرد نا امید کننده ای بود. روحیه رقابتی استوک بالاتر از ما بود. این بازی را باختیم چون فکر میکنم استوک خیلی بهتر از ما دفاع کرد و اینکار را با هدف انجام داد.


در مورد ناهماهنگی آرسنال...
این لیگ برتر است، اگر شما در هر بازی روحیه جنگندگی نداشته باشید در هر جایی بازی را می بازید. استوک خیلی خوب دفاع کرد واین کار را برای ما سخت کرد. مهمترین نکته در اینجا این است که 1-0 عقب نیافتید ولی با اولین ضربه ایستگاهی ما یک گل عقب افتادیم. در بازیهایی مثل این ما به اندازه کافی نتوانستیم نفوذ کنیم و در پایان ما به اندازه کافی خطرناک نبودیم.


دریافت یک گل دیگر روی ضربه ایستگاهی...
فکر می کنم 21 گلی که دریافت کردیم روی ضربات ایستگاهی بوده استو فقط 17 گل روی بازی معمول دریافت کردیم . کم تر از هر تیمی در بازی معمولی اما در ضربات ایستگاهی لطمه خوردیم . امروز کنواین جونز حتی نیاز به پریدن برای ضربه به توپ نداشت . این چیزی است که باید کار کرد . این راحت ترنی کار در بازی است اما باید یاد بگیرید که برای توپ بجنگید و بخواهید اولین ضربه زننده به توپ باشید . احساس می کنم روی برخی موارد نا درست کار می کنیم .


درباره فصل سپری شده آرسنال...
تیم مجموعا در طول فصل خوب کار کرد . این بهترین زمان برای آنالیز فصل بعد از یک نتیجه نا امید کننده نیست . اگر تمام رقابت ها را بررسی کنید اینکه چگونه تمام کردیم ما خوب کار کردیم . بعضی موارد به اتمام رسید و شما امروز می توانیتد این را ببینید . باید موراد مختلف و یک آنالیز درست را از فصل بکنیم .




درباره بازگشت ورمائلن به ترکیب...
من علاقه زیادی به در اختیار داشتن وی دارم و شاید بتوانم در دو بازی پایانی به وی شانس بازی بدهم . نمی دانم .


درباره یک بر صفر عقب افتادن...
گمان می کنم استوک درگیر تر از ما بازی کرد . استوک تیم خوبی است . آن ها اعتماد به نفس زیادی دارند . آن ها بازی فینال جام حذفی را نیز هفته بعد خواهند داشت و شاید اگر از یک بر صفر می جنگیدند متفاوت می شد اما از نتیجه یک گل برتری به جلو رفتند . به خوبی دفاع کردند و روی ضد حملات به ما ضربه زدند .


درباره بازگشت آرون رمزی به ورزشگاه بریتانیا...
او به خوبی کار کرد . او نترسیده بود . اما البته او کمی از حالتش به دور بود چرا که به اندازه کافی در بازی ها بازی نکرده است . تعویض وی فقط مسئله تاکتیکی بود چرا که ما دو بر صفر عقب بودیم و نیاز بود تا بیشتر به عمق برویم . درصد توپ زیادی را در اختیار داشتیم اما موثر نبودیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰