loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو  , خانه نشین !!!!
تئو  , خانه نشین !!!!

تئو , خانه نشین !!!!

بعد از مصدومیت های پیاپی تئو والکات و هم چنین نا آماده بودن وی بعد از سپری کردن مصدومیت های قبلی بار دیگر تئو والکات دچار مصدومیت شد.

ظاهرا فکر جام جهانی برای تئو مشکل ساز شده و حتی بیشتر ازدو هفته نیز تنهایش نمی گذارد . تئو بعد از دو بازی برای آرسنال بار دیگر مصدوم شده تا هواداران باز هم احساسا یاس بکنند.

ونگر می گوید : باکاری سانیا از مشکل مصدومیت زانو کمی رنج می برد ولی مشکل وی برطرف شده و به بازی برابر استوک سیتی خواهد رسید . اما متاسفانه تئو به دلیل مشکل همسترینگ که دارد در این بازی بیرون خواهد بود . الکس سانگ نیز به دلیل دریافت پنجمین کارت لیگ از این بازی محروم خواهد بود . در مقابل رابین ون پرسی و گیبز نیز به خوبی در حال سپری کردن مراحل آماده سازی هستند . در مورد بازیکنانی که دارای مصدومیت طولانی مدت هستند صحبت نخواهم کرد ولی بازیکنانی مثل کلیچی و بندتنر و و دیابی کم کم نزدیک به بازگشت می شوند . کایرن به خوبی در حال مداوا است . من با وی تلفونی صحبت می کنم و وضعیتش را خوب توصیف می کند . من با خود رابین صحبت نکردم اما با توجه به اخباری که از وضعیتش به من رسیده اوضاع خوبی دارد . اخبار قبلی بسیار وضعیت بدتری را از زمان حال نشان میداد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰