loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی و فابیانسکی با کیفیت هستند
ژسنی و فابیانسکی با کیفیت هستند

ژسنی و فابیانسکی با کیفیت هستند

دیوید سیمن دروازه بان افسانه ای آرسنال معتقد است فابیانسکی و ژسنی کیفیت لازم برای حفاظت از دروازه آرسنال را دارا می باشند.

سیمن در مصاحبه ای با تلویزیون آرسنال در مورد دروازه بانان آرسنال اینگونه گفت:

"ژسنی و فابیانسکی دروازه بانانی عالی هستند. من آنها را در تمرینات می بینم و از آنها می خواهم به مردم نشان دهند چه کارهایی می توانند انجام دهند چون من می بینم که آنها در تمرینات چگونه کار می کنند.

در مورد ژسنی زود است ولی فابیانسکی هنوز ظرفیت بالای خود را نشان نداده است، این مرحله خسته کننده ای است ولی این دو دروازه بان آینده بسیار درخشانی دارند و ما هنوز بهترین فرم آنها را مشاهده نکردیم."

سیمن راجع به قدرت ذهنی دروازه بان ها هم توضیح داد:

"یک دروازه بان به نگرشی قوی نیاز دارد. توانایی ذهنی بالا. یک دروازه بان باید اینها را دارا باشد چون با تردید های زیادی رو به رو می شود. به عنوان یک دروازه بان شما آخرین سد دفاعی هستید. هنگامی که توپ وارد دروازه می شود همه نگاه ها به سمت شماست و شما باید بتوانید این قضیه را هضم کنید.

اگر یک اشتباه انجام دهید و آن یک اشتباه بد باشد چگونه می توانید خود را بازیابی کنید؟ آیا واکنشی مثبت خواهید داشت یا اینکه روحیه خود را از دست می دهید؟

این همان کاری است که من و باب ویلسون انجام می دادیم، اینکه بنشینیم و بگوییم ما این فصل چند اشتباه داشتیم؟ و مثلا می گفتیم سه،چهار و یا پنج اشتباه و باید هم همین باشد وگرنه باید خودتان را مورد سوال قرار دهید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۷۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰