loading
در حال بررسی درخواست شما
تلاش تا آخرین لحظه
تلاش تا آخرین لحظه

تلاش تا آخرین لحظه

او میگوید با این شکست نباید همه چیز را در مورد آرسنال تمام شده دانست و آرسنالی ها را تخریب کرد.
" توپچی ها 11 امتیاز با توجه به شکست تحقیر آمیز روز یکشنبه از پیشتاز لیگ برتر چلسی عقب افتاده اند"
اما دنیلسون میگوید : بازیکنان چلسی در این بازی فوق العاده بودند و من به آنها احترام میگذارم ، اما من معتقد نیستم این بازی بین " پسرها" و "مردها" بوده است.تنها مشکل اینجا بود که چلسی تنها 5 دقیقه قبل از پایان رسیدن نیمه اول 2 گل را به ثمر رساند.
ما همانند آنها توپ را در بازی در اختیار داشتیم، آنها موفق شدند برای اینکه زمانی که موقعیتی برایشان به دست آمد از آن به خوبی استفاده کردند.اما این درست نیست که بگوییم بازیکنان چلسی در مقابل کودکان و یا بازیکنان بدی بازی کرده اند.من به تیم خودم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و هیچگاه سخنی در مورد بازیکنان چلسی نخواهم گفت.آنها بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر هستند.
به نظرم ما در بازی بسیار تحت تاثیر این بودیم که مبادا شکست بخوریم و این نقطه ضعف ما بود. ما تمام هفته را تمرین کردیم و بر روی تیم چلسی تمرکز کردیم.اما اکنون ما متوجه شدیم که باید خودمان را از نظر روحی و روانی بسیار قدرتمند تر کنیم ...فراموش نکنید که ما بازی های بسیاری را پیش رو داریم.
" من همچنان به ادامه فصل امیدوارم، زیرا ما تیم بسیار خوبی هستیم، ما تیممان بسیار برای به دست آوردن جام تشنه است. ما در تیممان تجربه و کیفیت کافی را در اختیار داریم، پس نتیجه به دست آمده در یکشنبه مهم نیست و ما باید ادامه بدهیم، به خودمان ایمان داشته باشیم!، همه چیز بعد از آن درست خواهد شد

 

مترجم : CESCO

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : تریبال فوتبال
بازدید: ۴۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰