loading
در حال بررسی درخواست شما
ریو ستاره ای برای آینده
ریو ستاره ای برای آینده

ریو ستاره ای برای آینده



آرسنال ژانویه امسال بازیکن جوان ژاپنی را از تیم های مدارس ژاپن خریداری کرد و این بازیکن به دلیل نا توانی در کسب مجوز کار در انگلستان به صورت قرضی راهی تیم فاینورد هلند شد تا خیلی زود نامش بر سر زبان ها بیفتد .
میایچی 18 ساله پس از درخشش در کشورش و مسابقات مختلف سریعا توسط استعداد یاب های آرسنال شناسایی شد و حالا وی یکی از ستارگان آینده دنیای فوتبال نامیده می شود .
این بازیکن در نیم فصل حضورش در تیم فاینوری توانست در 12 بازی از ابتدا در ترکیب این تیم حضور یابد  و ضمن دریافت میانگین نمره بالا سه بار دروازه حریفان را باز کند .
روزنامه تلگراف به بررسی این بازیکن پرداخته و در مقاله ای توسط جاپ د گروت وی را بررسی کرده است .

" او همه چیز دارد . او سرعت دارد و بسیار با مدیریت کار می کند . توانایی دارد و می تواند جذب کند . او گلزنی می کند و تکنیک خوبی دارد و همچنین بازی را دوست دارد . وقتی به وی نگاه می کنید می توانید کسی را ببینید که از فوتبال بازی کردن لذت می برد . او جوان است و نیاز دارد تا بالغ و با تجربه شود اما او بازیکن بسیار جذابی است که قطعا در آینده می تواند تبدیل به ستاره شود .
او استعداد بزرگی است و یک بازیکن فوتبال خالص . بازیکن پیچیده شده ای نیست که فقط بخواهد بازی خودش را بکند . من فکر می کنم این بسیار مهم بود که برای باشگاهی بازی کند که بتواند این توانایی ها را کامل کند و فاینورد تیمی بود که در راه فوتبال هلندی با دو وینگر بازی می کرد و یک مهاجم نوک داشت . او در سمن چپ بازی می کرد و این به این معنی است که نیاز به دفاع زیادی نداشت و می توانست بازی خودش را بکند . تصمیم آرسنال مبنی بر فرستادن وی به این باشگاه هلندی تصمیم بسیار خوبی بود .
از زمان اولین بازی خانگی در روتردام تماشاگران از بابت وی دستپاچه بودند . آن ها نگرش تازه وی را دوست داشتند و همینطور نگاه خالصانه وی را . او به زمین مسابقه آمد و راهش را پیمود . او تکنیک خوبی دارد و فقط می خواهد یک کار کند . سریع تر از حالت ممکن حرکت کند و به گل  برسد . او به خوبی این کار را کرد .
او خوش شانس بود که در اولین بازی حضورش توانست گلزنی کند و این توانست یک حس و تجلیل والا دریافت کند . این بسیار عالی است که ببینید عادت قدیمی ژاپن بر می خیزد و در برابر 48 هزار نفر و در 4 جهت خم می شود و این یک خاطره و لحظه بسیار خاص برای همه بود  . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰