loading
در حال بررسی درخواست شما
تعهدی به استون ویلا وجود ندارد
تعهدی به استون ویلا وجود ندارد

تعهدی به استون ویلا وجود ندارد



شاید دو هفته اخیر اخبار مربوط به نقل و انتقالات آرسنال کمی جالب تر از سال های گذشته دنبال شده است و در این بین دیده شدن نام های معتبر تر و انگلیسی پیرامون باشگاه آرسنال توسط نشریات و خبر رسانی های معتبر می تواند برای هواداران آرسنال جالب باشد .
استیوارت داونینگ یکی از گزینه هایی است که به عنوان جانشین یکی از وینگر های آرسنال در صورت جدایی آورده شده است و این ستاره تیم استون ویلا حالا با مصاحبه ای مبنی بر نداشتن تعهد مبنی بر امضا کردن قرار دادی جدید با استون ویلا این شایعات را قوت بخشید .
این بازیکن با درخشش خوبش در تیم استون ویلا توانست به تیم ملی دعوت شود و هم اکنون یکی از بازیکنان خوب کناری انگلستان نام برده می شود .
بر اساس گزارش اسکای اسپورت دو باشگاه لیورپول و آرسنال در صدد به خدمت گرفتن وی هستند و این در حالی است که استون ویلا نیز برای امضای قرار دادی جدید با این بازیکن ارزشمند در تلاش است .
داونینگ در این رابطه گفت :

" من می دانم باشگاه برای امضای قرار داد جدید مشتاق است و این در حالی است که من دو سال قرار داد با باشگاه دارم و مدیر برنامه های من با مدیر باشگاه به تازگی ملاقاتی داشته است .
اما من 26 ساله هستم و در مقطع مهمی در دوران بازیگریم قرار دارم پس نمی توانم در حال حاضر برای امضای قرار دادی جدید با استون ویلا متعهد باشم . "

داونینگ در سال 2009 به این تیم پیوست اما وی از مصدومیت پای خود ریکاوری شده بود و توانست دوباره با این باشگاه به روز های خوبش بازگردد .
حالا ویلا باید برای این بازیکن ارزشمند و همچنین دیگر وینگر ارزشمند خود , اشلی یانگ تلاش کند .
اما داونینگ به تمام جهات نگاه می کند :

" من می خواهم سطح بازی خود را نگه دارم و از بازی کردن لذت ببرم .
وقتی مصدوم شده بودم به من فهماند که بیرون بودن از میادین چگونه است . این ضربه زد . مهم ترین نکته برای بازی فوتبال است اما می خواهم که در لیگ قهرمانان در برخی هدف ها بازی کنم .
مهم ترین نکته برای من شاید آماده ماندن است و شاید این باعث شود هدایا به سمت من بیایند و به این امیدوارم . من به ترکیب تیم ملی انگلیس بازگشتم و می خواهم مطمئن شوم می توانم در ترکیب بمانم .
از دست دادن جام جهانی اسفناک بود اما من تنها شخص نبودم . با نگاه به گذشته شاید به خاطر مصدومیتم بود . من برای مدت زیادی از فصل مصدوم بودم و نتوانستم آماده شوم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰