loading
در حال بررسی درخواست شما
کیون همچنان از ونگر حمایت می کند
کیون همچنان از ونگر حمایت می کند

کیون همچنان از ونگر حمایت می کند

مارتین کیون مدافع سالهای نه چندان دور آرسنال می گوید همچنان به ونگر اعتماد دارد ولی اعلام کرد آرسنال برای بازگشت به جمع مدعیان نیاز به ترمیم در بعضی نقاط دارد.

مارتین در مصاحبه ای در مورد تیم گفت:
"مربی زیر فشار قرار خواهد گرفت ولی این به اندازه فشاری که او بر خود وارد می کند نیست، تیم در این فصل به چیزهایی که می خواست نرسید ولی من به ونگر اعتماد دارم.

می توان با یک بررسی اساسی برای بهبود تیم و آوردن بازیکنان جدید تلاش کرد. امیدوارم او بتواند عناصر مورد نظر خود را پیدا کند چون تیم فقط به مقداری استقامت، روح رقابت و تجربه نیاز دارد.

نتایج باید عوض شوند، وفتی آنها بتوانند دوباره خود را در شرایط پیروزی قرار دهند باید این روند را به دفعات تکرار کنند."

این روزها بحثهای زیادی در مورد عدم وجود بازیکنان فیزیکی مثل پاتریک ویرا،سول کمپل، تونی آدامز و خود مارتین کیون در محافل فوتبالی به گوش می رسد ولی مارتین معتقد است ونگر شیوه بازی تیم را تغییر داده است.

"اینگونه حرف زدن تقریبا یک بی احترامی محسوب می شود. آرسن کسی بود که ما را پذیرفت ، او درک میکند که داشتن بازیکنان فیزیکی به چه اندازه با ارزش است ولی سبک بازی آرسنال در حال تغییر از بازی فیزیکی به تکنیکی است.  میانگین قدی تیم بارسلونا حدود 5.8 اینچ است. آنها بازیکنان کوچکی دارند. شاید آرسنال سعی می کند تا از آنها کپی برداری کند ولی اینکار بسیار سخت است."

کیون در مورد تاثیر فابرگاس در تیم گفت و اینکه نمی خواهد فابرگاس از تیم جدا شود اما اعلام کرد رفتن فابرگاس هم باعث نمی شود ونگر تغییرات عمده ای در تیم پدید آورد.

"دوست دارم آنها به کیفیت خود بازگردند، در بعضی مناطق نیاز به چیزهای بیشتری دارند.

برای من فابرگاس محور تیم به حساب می آید. اگر او بماند سیستم بازی تیم همینگونه باقی خواهد ماند ولی اگر او از تیم جدا شود این باعث می شود مقدار قابل توجهی پول به باشگاه تزریق شود و آن وقت می توان شاهد فعالیت های زیادی بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : football365
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰