loading
در حال بررسی درخواست شما
رفتن سمیر و فابرگاس فاجعه است
رفتن سمیر و فابرگاس فاجعه است

رفتن سمیر و فابرگاس فاجعه است

ری پارلر هافبک سالهای نه چندان دور آرسنال در مورد شایعات روزهای اخیر در مورد فابرگاس و نصری و احتمال جدایی آنها از تیم گفت:

"این یک فاجعه خواهد بود.

نصری یکی از بهترین بازیکنان سال اخیر آرسنال بود و فکر میکنم او واقعا پیشرفت کرده و خودش را با لیگ برتر وفق داده بود.  او به یک بازیکن سر سخت تبدیل شده بود و در این فصل عالی کار کرد.

اگر این دو بازیکن از تیم جدا شوند واقعا یک فاجعه برای آرسنال خواهد بود و آن موقع کار بزرگی در مقابل مربی و دیگر عوامل باشگاه وجود دارد.

امیدوارم سمیر به ونگر نگاه کند، کسی که او را به این سطح بازی رسانده و بگوید من واقعا دوست دارم با این مربی کار کنم، می خواهم برای یک، دو یا سه سال دیگر اینجا بمانم.

آرسنال باشگاه بزرگی است و در این شکی نیست. شما باید  کسانی مثل برکمپ که 11 سال در اینجا بود یا ویرا که نه سال را در اینجا سپری کرد را در نظر بگیرید.

این باشگاه خاصی است و من امیدوارم او این مساله را درک کند و برای مدتی طولانی در اینجا بماند."

پارلر در مورد اهمیت این تابستان برای آرسنال هم حرفهایی زد:

"این تابستانی بزرگ برای آنهاست، بعد از اتفاقات فصل قبل هواداران واقعا کلافه شده اند. اتفاقات زیادی ممکن است در نقل و انتقالات بیفتد -اجازه دهید هنوز از آنها انتقاد نکنیم- و خوش بینانه به این قضیه نگاه میکنیم که پول هم برای خرج کردن وجود دارد ولی ما واقعا آن را نمی دانیم.

آرسن ونگر بر روش خود استوار است پول وجود دارد ولی ما باید بازیکنان مناسب را به خدمت بگیریم.

من فکر میکنم آنها نیاز دارند چهار یا پنج بازیکن جدید به خدمت بگیرند اگر می خواهند با تیم هایی مثل منچستر یونایتد رقابت کنند که شروع به خرید بازیکن کرده است یا منچستر سیتی که حتما در بازار خواهد بود یا مثل لیورپول و چلسی.
این خیلی جالب خواهد بود."

مثل همیشه بازیکنان انگلیسی قیمتهای بالایی دارند و در همین تابستان هم بازیکنانی مانند جونز و هندرسون با مبالغ کلانی به تیمهای دیگر پیوستند ولی پارلر دوست دارد بازیکنان انگلیسی بیشتری را در تیم ببیند.

"همیشه گفته ام گری کیهیل می تواند یک خرید عالی برای آرسنال باشد. ولی این بستگی به این دارد که ارزش او چه قدر است. ونگر همیشه این عقیده را دارد که می تواند بازیکنان مشابهی را با همان کارایی با 5 میلیون پوند کمتر جذب کند! بنابراین قضیه خیلی جالب خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۱۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰