loading
در حال بررسی درخواست شما
در آرسنال خوشحالم!
در آرسنال خوشحالم!

در آرسنال خوشحالم!


به نظر می رسد کاپیتان توپچی ها پس از مصاحبه ی باکاری سانیا ، تصمیم گرفته تا شایعات را برطرف کند. سسک که هیچوقت در مورد انتقالش به بارسلونا صحبتی علنی نکرده بود ، اینبار لب به سخن گشود و گفت:

"بارسلونا بهترین تیم دنیاست و رفتن به آنجا ، جام بردن را ضمانت می کند. ولی من همه چیزم را مدیون آرسنالم.


هر بازیکنی که بگوید از نبردن جام ناراحت نیست یا دروغ می گوید یا انگیزه ای ندارد. ولی من انسان جاه طلبی هستم.


ما اینجا مربی و تیمی خوب داریم و یکی از متعصب ترین و وفادار ترین هواداران در اروپا را داریم. معتقدم که با وجود این ها ، می توانیم پیشرفت کنیم و روزی یک جام معتبر را بالای سر ببریم.


من با مربی ( ونگر) صحبت نکرده ام. او رئیس است و تصمیم می گیرد و من نمی دانم که آیا می خواهند من را به بارسلونا بفروشند یا نه. من آخر فصل مصدوم بودم , حدود 6 هفته است که او را ندیده ام.


من برای مسائلی ارزش قائلم و نمی خواهم بعد از تمام زحماتی که در 8 سال حضورم در اینجا کشیده ام ، حرفی بزنم که تمام آن ها را خراب کند. من همواره مواظب بوده ام.


هر کسی مسائل را متفاوت می بیند ، ولی در اینگونه مسائل ، همه چیز به بازیکن بستگی ندارد. اگر حرف دیگری بزنم ، دروغ است و شایعات را در این زمینه بیشتر می کند. شایعاتی که صحت ندارند.


من در آرسنال بسیار خوشحالم. نمی خواهم در مورد هیچ تیم دیگری صحبت کنم. ولی در عین حال ، هیچوقت در این دنیا نمی توانید بگویید "نه" ، زیرا هرگز نمی دانید در فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۲۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۷۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰