loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم رویایی آرسنال : دروازبان ، دیوید سیمن
تیم رویایی آرسنال : دروازبان ، دیوید سیمن

تیم رویایی آرسنال : دروازبان ، دیوید سیمن


آرسنال در سایت رسمی خود برنامه ای تدارک دیده است تا بهترین تیم تاریخش را مشخص کند... و از امروز نتایج این نظر سنجی به مرور ایام اعلام میشود . بیش از 12000 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند. سیستم مورد نظر 4-4-2 بوده است.

شماره یک دیوید سیمن
تعداد بازی برای آرسنال : 564
گلزده : 0


دروازبان مو بلند تیم ملی لنگلستان و آرسنال لندن. برنده عنوان بهترین دروازبان تاریخ آرسنال شد، وی توانست آرای بیشتری نسبت به لمان به دست آورد.
سیمن همواره واکنش های فوق العاده سریعی داشت ، سرعت در عکس العمل ها و نمایش های بی نظیرش در سانتر های ارسالی از طرفین زبانزد بود.

سیمن با کمک دیکسون، آدامز ،وینتربرن و استیو بالد توانسه است رکورد 24 بازی بدون گل خورده را به ثمر رساند، سیمن در آن فصل ( 1990 ) تنها 18 گل خورد. یعنی در هر دو بازی به صورت متوسط یکبار دروازه اش باز شد !

سیمن در سال 93 به تنهایی قهرمانی را برای آرسنال به ارمغان آورد ( در رقابت های لیگ کاپ ) وی در ضیافت پنالتی ها 3 بار توانست توپ را از آن خود کند. همین اتفاق 3 سال بعد در فینال دیدار های اروپایی در برابر چلسی رخ داد و زولا، برولین و آسپریلا در فینال اروپایی در برابر مرد بزرگ توپچی ها ناکام ماندند.

سیمن در آخرین افتخاراتش توانت آرسن ونگر و تیمش را یاری کند و آنها را نیز از سال 98 تا 2002 به قهرمانی هایی برساند.

حرکت فوق العاده سیمن در بازی با شفیلد در نیمه نهایی جام اتحادیه ( FA CUP ) هرگز از یاد آرسنالی ها نمیرود.



دانلود به صورت مستقیم ( موبایل ) (WMV)


سخنان بزرگان تیم در مورد وی ...

آنری : بازیکن بزرگی را از دست دادیم و همه این را میدانیم، دیوید مرد بزرگ و بازیکنی بسیار خوب بود. وی بیش از یک بازیکن بود او مثل پدر بود برای ما و واقعا وی را در رختکن از دست دادیم. من معمولا با دیوید صمیمیت زیادی داشتم ... شام و ناهارهای زیادی با هم خوردیم، اون واقعا در مورد فوتبال مرد پری بود و تاریخچه کاری فوق العاده داشت.


آرسن ونگر : مردم فراموش میکنند؛ وی در تمرینات سخت کار میکرد و در نهایت پاداش آن را میدید.او نمونه حرفه ای گری است و نمونه ای فوق العاده برای دروازبانان جوان است.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۷۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰