loading
در حال بررسی درخواست شما
دفاع چپ تاریخ آرسنال، وینتربرن
دفاع چپ تاریخ آرسنال، وینتربرن

دفاع چپ تاریخ آرسنال، وینتربرن


آرسنال در سایت رسمی خود برنامه ای تدارک دیده است تا بهترین تیم تاریخش را مشخص کند... و از امروز نتایج این نظر سنجی به مرور ایام اعلام میشود . بیش از 12000 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند. سیستم مورد نظر 4-4-2 بوده است.

شماره 3 : وینگل وینتربرن
تعداد بازی برای آرسنال : 584
گلزده : 12

بازیکنان قدیمی به دشواری میتوانستند برای سیستم 4-4-2 در گوش ها بازی کنند .
در انتخاب های ضورت گرفته 46% هواداران کلید  وینگل وینتربرن را فشار دادند و وی هم اکنون بهترین مدافع چپ آرسنال نام میگیرد.

 وینگل وینتربرن اولین بازیکنی در این تیم رویایی است که برای رسیدن به جایگاهش واقعا در میان هواداران هیجان تولید کرد ( با توجه به انتخاب های نزدیک هواداران در این منطقه از زمین )
دیکسون و سیمن هر دو در مناطق بازی خود توانایی های خود را اثبات کرده بودند و آنقدر متمایز بودند که به سادگی به تیم رویایی بپیوندد، البته نباید بالا آمدن دیکسون در پست "پت رایس" را نادیده گرفت.

در حالی که همه از نوع خروج اشلی کول از آرسنال در تابستان 2006 عصبی بودند، وی شانس بیشتری برای بالا آمدن داشت.
وی توانست 46 به 38 (درصد) آرا را برای خود کند ( نسبت به نزدیک ترین رقیبش )

وینگل وینتربرن در سال 87 به آرسنال آمد ، او بعد از 165 بازی برای "وینبلدون" به توپچی ها پیوست و جانشین ستاره آن دوران آرسنال یعنی " کنی سانسوم " شد.

او هم مثل اور مارس که بعد ها به وی پیوست دوست داشت تا در حملات از گوش ها شرکت کند . او پای چپ قوی تری داشت ولی عموما با هر دو پا توانایی بازی داشت.
وی 13 سال برای آرسنال بازی کرد و مدال های زیادی را به خانه برد وی بعد از آرسنال و در 37 سالگی آرسنال را به مقصد وستهام ترک کرد.
وی در مجموع 863 بار بازی کرد و 21 گل به ثمر رساند. در سال 2008 وی مربی دفاع بلکبرن شد اما چند ماه بعد و با آمدن "آلردایس" ، مربی جدید تصمیم گرفت خودش وظایف مربی مدافعین را بازی کند.


سخن بزرگان

ونگر : از دست دادن بازیکنی که 13 سال برای آرسنال زحمت کشیده بی تردید یک دوری سخت است. خیلی از بازیکنان در این سن و سال مدام تیم عوض میکنند اما وینگل وینتربرن  همیشه برای آرسنال ماند. وی نشان داد معنای پایبند بودن و تعهد به باشگاه چیست. وی شخصیت خاصی بوده و من این را بارها گفته ام. هیچ کس دوست نداشت وی ما از ما جدا شود.


وی نیز در مورد پایبندی خود چنین گفته است : بازی با آرسنال، برای آرسنال حس متفاوتی برایم به ارمغان میآورد برای همین بود که تمام تلاشم را میکردم که بهترین بازی خود را ارائه کنم.مثل آدامز، استیو بلاد و لی دیکسون .... آنها میدانستند پیروز هستند ،معنی آن را درک کرده بودند و راه پیروزی را شناخته بودند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰