loading
در حال بررسی درخواست شما
ارسنال اماده فروش فابرگاس
ارسنال اماده فروش فابرگاس

ارسنال اماده فروش فابرگاس

تابستان ویژه و خاص ارسنال ظاهرا بافروش سسک فابرگاس به بارسلونا اغازخواهد شد!!!
طبق اخرین گزارشها چنانچه بارسا پیشنهاد جدیدش مبلغ مورد نظر ارسنال را تامین کند توپچی های لندن اماده خدمتگذاری به بارسا جهت تقویت تیمش هستند!
فابرگاس که پیش از این نیز مورد توجه باشگاه بارسلونا قرارگرفته بود امسال باردیگر در متن شایعات نقل و انتقالات قرارگرفته است.
لازم بذکر است که بارسا تابستان گذشته پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای بخدمت گیری وی ارائه کرده بود که بوسیله توپچیهای لندن رد شد.
فابرگاس که بنظرمیرسد بیش از هرزمان دیگری مایل است که ارسنال را به مقصد تیم مورد علاقه اش ترک کند چنانچه بارسا پیشنهادش را بهبود ببخشد ارسنال اماده است تا وی را به بارسا واگذار کند.
امروز یکی از مقامات بلندپایه باشگاه ارسنال به بخش ورزشی بی بی سی گفت :پیشنهاد نخست بارسا مستقیما به ایوان گازیدیس ارائه شد اما بدلیل کافی نبودن پیشنهاد فورا رد شد اما چنانچه بارسا پیشنهاد بهتری ارائه کند ارسنال اماده فروش سسک فابرگاس است!
گفتنی است که ساندرو راسل مدیرعامل باشگاه بارسا پیش ازاین گفته بود که بارسا حاضر نیست که بالاتر از حد معمول برای فابرگاس هزینه کند و فابرگاس امسال ارزشش کمتر از سال گذشته است.
درپایان باید به این نکته اشاره کنیم که ارسنال در تابستان 2010 با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کاپیتان تیمش فروشی نیست اما در حال حاضرهیچ بیانیه ای از سوی باشگاه درمورد پیشنهاد جدید بارسا منتشر نشده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc
بازدید: ۱,۴۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰