loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس : آرام هستم و خوشبین!
فابرگاس : آرام هستم و خوشبین!

فابرگاس : آرام هستم و خوشبین!

کاپیتان اسپانیایی توپچی های لندن در مصاحبه با روزنامه آ اس درمورد علاقه بارسا به وی و انتقال احتمالی اش تنها به گفتن یک جمله اکتفا کرد : ارام هستم و خوشبین
توپچی ها که پیشنهاد 27 میلیونی بارسا را رد کرده اند انتظار پیشنهاد بهتری را میکشند وبنظر میرسد که بارسا این بار با یک پیشنهاد بهتر وهمچنین افزودن یک بازیکن به پیشنهادش قصد دارد تا به هرترتیب این انتقال را نهایی کند.
فابرگاس در این مورد در مصاحبه با روزنامه آ اس گفت : ارام هستم و خوشبین وبجز این حرفی برای گفتن ندارم و چیزی برای گفتن وجود ندارد!
سسک ادامه داد : اگر اتفاقی بیافتد تنها بخاطر این است که ان اتفاق باید بیافتد!!
تاجایی که به من مربوط میشود باید خودم را اماده و سرحال نگه دارم و این کاری است که پیش تر شروع کرده ام.
سسک افزود : اگر بازیکنی در متن نقل و انتقالات است به این معنی است که باشگاهی او را میخواهد! من مشکلی با این موضوع ندارم.
تا لحظه ای که این خبرمخابره میشود باشگاه ارسنال هیچ بیانیه ای در مورد پیشنهاد بارسا و اظهارات فابرگاس منتشر نکرده است واین برخلاف روش توپچی ها در تابستان گذشته بوده است.
گفتنی است که این هافبک اسپانیایی مدتها است که مورد توجه باشگاه بارسا قرارگرفته و درهر فرصتی کاتالانها سعی میکنند تا او را به باشگاه دوران کودکی اش بازگردانند.
لازم بذکر است که ارسنال تابستان گذشته پیشنهاد 30 میلیون پوندی بارسا را رد کرده بود وامسال نیزپیشنهاد 27 میلیون پوندی کاتالانها رد شده است و بنظر میرسد چنانچه رقم مورد نظرتوپچی ها پرداخت شود ارسنال اماده فروش فابرگاس خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۹
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۱۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰