loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله شدید یان رایت به ونگر
حمله شدید یان رایت به ونگر

حمله شدید یان رایت به ونگر

یان رایت اسطوره باشگاه ارسنال ضمن انتقاد از سیاستهای باشگاه ومربی ان در نقل و انتقالات از ونگر خواست تا در بازارسرسخت و گستاخ باشد.
پس از جدایی کلیشی و پیوستن او به منسیتی و همچنین نزدیک بودن سمیر نصری به این تیم یان رایت ارسنال را به تغذیه کننده منچستر سیتی تشبیه کرد.
دراین بین علاقه بارسلونا به سسک فابرگاس کاپیتان تیم  و جدایی احتمالی وی علامت سئوال بزرگی رادرمورد مدعی بودن ارسنال در فاصله یک ماه مانده تا اغاز رقابتهای لیگ برتر ایجاد کرده است.
دراین میان یان رایت که 185گل  برای ارسنال بثمر رسانده در مصاحبه با روزنامه سان عصبانیتش را از وضعیت ارسنال دربازارنقل و انتقالات نشان داد.
از کی تا حالا ارسنال به تغذیه کننده منچستر سیتی تبدیل شده؟! فابرگاس برای رفتن به بارسا به هر دری میزند! ایا ارسن ونگر توانایی جذب یک ستاره را بر روی کره زمین دارد؟
این بسیار قابل تامل است وقتی که بازیکنی مثل گائل کلیشی احساس میکند ارسنال دیگر نمیتواند حس جاه طلبی اش را ارضا کند.
رایت ادامه داد : دوست دارم ببینم ونگر هم امکاناتی شبیه به ویلاس بواس و مورینیو دارد یا مانند سرالکس ازاو حمایت میشود.انگاه در رفتار ونگر بسیار دقیق خواهم شد تا ببینم چه میکند و چه درسر دارد؟
اما من شک دارم که حتی درصورتی که میلیونها پول دراختیار داشته باشد بازهم بتواند کاری انجام دهد! هفته ها طول میکشد تا ونگر بتواند درمورد بازیکنی تصمیم گیری کند و درنهایت و پس از مدتها درلیگ فرانسه یا اسپانیا دنبال بازیکنی میرود که شما حتی یک کلمه از او نشنیده اید!
فابرگاس بدرستی تشخیص داده که ارسنال قصد رقابت با رقبایش در نقل و انتقالات را ندارد.
چندین سال است که نقل و انتقالات برای ارسنال به این شکل بوده!هنگامی که یک بازیکن از تیم خواهانی پیدا میکند و از تیم میرود بقیه هم بدنبال او روانه درب خورج میشوند!
ونگر مدتهاست به محافظه کاری در نقل و انتقالات متهم میشود این موضوع و شش سال جام نبردن ارسنال هواداران این تیم را به ستوه اورده است.
رایت معتقد است که ونگر باید بجنگد و اعتبار ازدست رفته اش را بازیابد واین کار را باید با پیشنهاد دادن به ستاره های تیمهای رقیب اغازکند.
رایت ادامه داد : من دوست دارم ببینم که ارسن برود و به امثال مایکل اسین پیشنهاد بدهد هم بازیکن بزرگی است و هم اینکه شما از چلسی که رقیبتان است بازیکنی بخدمت گرفته اید.
بعد از ان باید سراغ منسیتی برود و به جو هارت و ینست کمپانی پیشنهاد بدهد! باید اینگونه رفتارکنیم تا منسیتی فکر نکند که ارسنال اکادمی پرورش بازیکن این تیم است!
اینگونه پیشنهاد دادن باعث میشود تا دیگر تیمها لحظه ای به خودشان بیایند...هواداران ارسنال درحال ازدست دادن امیدشان هستند.....

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۳۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰