loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند
بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند

بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند

در مورد دوره تمرینی در مالزی...
هیچ مصدومی نداریم و به خوبی عرق کردیم. در مجموع چیزی که برای ما مهم است این است که به آرامی آماده شویم. معتقدم از نظر تکنیکی برای اولین بازی خوب بودیم. از نظر فیزیکی کمی ضعف داشتیم اما چیزی که در این برهه از فصل مهم است این است که بازی تیمی خود را به دست آوریم و این کاملا رضایت بخش بود.

نیمه اول سخت تر از نیمه دوم بود چون تعویض های زیاد باعث شد زوند بازی تیمها مختل شود و از هم گسیخته کار کنند، اما نیمه اول از نظر فیزیکی در سطح خوبی بود و آنها با سرعت خوبی بازی می کردند، احساس کردم آنها سرسختانه و خیلی خوب در محوطه خودشان دفاع می کردند، آنها چند موقعیت هم داشتند که عدم آرامششان در یک سوم تهاجمی باعث از دست رفتن آنها شد.


در مورد عملکرد ینکینسون و میایچی...
ینکینسون قدرت و توان تصمیم گیری خوبی از خود نشان داد. ریو میایچی هم به همین شکل کیفیت خوبی از خود نشان داد، او همیشه حاضر است، همیشه برای گرفتن مسئولیتها اشتیاق دارد و خیلی سخت کار کرده است. هر دوی آنها کیفیت جالبی از خود ارائه دادند.


در مورد سمیر نصری...
او همیشه نگرش خوبی داشته است. ما باشگاه بزرگی هستیم با تعداد زیادی بازیکنان جوان خوب، بنابراین با سیلی از شایعات و گمانه زنی ها مواجه می شویم. اما این تاثیر زیادی بر اتفاقات باشگاه ندارد، ما باید با آنها سر کنیم و شما می توانید ببینید که وقتی او (نصری) بازی می کند آن چیزها تاثیری به روی او ندارد.


در مورد حمایت هیات مدیره از تصمیم شما مبنی بر نگه داشتن سمیر...
من اینگونه فکر می کنم، معتقدم مشکلی وجود ندارد. این یک تصمیم فنی است. از طرفی مردم می گویند من به اندازه کافی خرج نمی کنم و وقتی من خرج می کنم می گویند زیاد خرج می کنید. خیلی سخت است که سطح متوسطی پیدا کنید. چیزی که مهم است این است که باشگاه تیم خوبی دارد و از نظر مالی هم در موقعیت خوبی است. تصمیمات به محدودیت های مالی بستگی دارد اما این تنها قضیه نیست، مهمترین چیز این است که وضع تیم خوب است و موقعیت مالی ما هم در وضعیت خوبی به سر می برد.


در مورد واکنش هواداران نسبت به شما...
خیلی خوب. باور دارم هر کس که آرسنال را دوست دارد می خواهد تمامی بازیکنان قدرتمندمان در تیم بمانند.


در مورد بخش مالزی تور آسیایی...
نکته مثبت این است که در کنار هم هستیم، کشور جدیدی را پیدا کردیم و فهمیدیم چه قدر در آسیا محبوب هستیم که بعضی بازیکنان در جریان این قضیه نبودند. متوجه شدیم عشقی که در اینجا وجود دارد واقعی، پر شور و تحسین برانگیز است.


در مورد اینکه کسی می تواند راه ویلشر را در این فصل پیش بگیرد...
برای من خیلی زود است که بگویم. من یک مربی فوتبال هستم و متاسفانه یک پیغمبر نیستم! خوشحالیم که بازیکنانی مانند رمزی را داریم که بازگشته ، کسی که فصل قبل برای ما بازی نکرد و ورمالن هم به همین شکل. پس امیدواریم که آنها بتوانند فصل جالبی داشته باشند.


در مورد تیم مالزی...
آنها پر تحرک ، با انگیزه و سازماندهی شده از نظر دفاعی بودند. من می گویم آنها از نظر قدرت تهاجمی به عنوان یک تیم ضعیف بودند ولی آنها خیلی تیم جالبی بودند. تبدیل از حالت دفاع به حمله را سریع و خوب انجام می دادند اما در یک سوم پایانی می توانستید تفاوت زیادی بین دو تیم مشاهده کنید.

در مورد اهداف برای فصل جدید...
هدف همیشه قهرمانی در لیگ است. این اصلی ترین هدف ماست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰