loading
در حال بررسی درخواست شما
امسال قوي تر باز خواهيم گشت
امسال قوي تر باز خواهيم گشت

امسال قوي تر باز خواهيم گشت



صبح روز 27 فوريه آرسنال كماكان براي موفقيت در 4 جبهه مي جنگيد اما در پايان آن روز آرسنال در بازي عجيب و غريب ، جام اتحاديه را در فينال به بيرمنگهام واگذار كرد و در ظرف مدت دو هفته دو جام ديگر را نيز از دست داد.

در ماه آوريل نيز آرسنال از كورس قهرماني ليگ خارج شد و آنجا بود كه ونگر در كنار زمين دل شكسته به نظر مي رسيد. او اذعان مي كند كه وعده او براي موفقيت در فصل گذشته موجب شد تا او به لحاظ كاري سخت ترين دوره مربي گري خود را در آرسنال سپري كند.

"سخترين قسمت فصل ، بخش پاياني آن بود. مطمئنا آن سخت ترين فصل من بود زيرا ما فاصله كمي تا موفقيت داشتيم و هضم اين موضوع به لحاظ احساسي بسيار دشوار بود. بنابراين شما مي توانستيد ببينيد كه سه يا چهار هفته پاياني بسيار دشوار بود.

"آن به من صدمه زد زيرا مسئوليت هر آنچه كه اتفاق افتاد را بر عهده گرفتم. من مي دانم كه در مقاطعي از فصل اميدها از دست رفت ولي من اميد بسيار زيادي به تيم داشتم زيرا در كل ماه هاي نوامبر و دسامبر شما اين احساس را داشتيد كه تيم واقعا اوج گرفته و مي توانست هر چيزي را برنده شود و اين اتفاق بسيار نزديك بود."

در حال حاضر مهم ترين چيز پاسخ به شكست هاي فصل گذشته است و ونگر مطمئن است كه مطمئن است كه تيمش آماده است تا به افتخارات برسند.

" من اعتقاد دارم كه سرنوشت واقعي اين تيم حالا اينجاست. بازيكنان نيز همانند من مي دانند كه ما بسيار بسيار به آن نزديك بوديم.

"شما يا بي تفاوت مي گوييد كه باشه ، ما از فرصت ها خود استفاده نكرديم يا مي گوييد كه ما الان در وضعيتي هستيم كه بايد به همه نشان دهيم كه قادر به انجام آن هستيم و قوي تر از گذشته باز خواهيم گشت. چيزي كه من فكر مي كنم اين است كه ما قادريم موفق شويم زيرا يك تيم جوان هستيم و تنها مي توانيم بهتر شويم. براي تحقق اين امر مي طلبد كه قدرت شخصيتي كه قهرمانان دارند را داشته باشيم. مي خواهيم نشان دهيم كه اين شخصيت را داريم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰