loading
در حال بررسی درخواست شما
نیاز به ارتباط و تمرکز در دفاع داریم
نیاز به ارتباط و تمرکز در دفاع داریم

نیاز به ارتباط و تمرکز در دفاع داریم



مشکلات بسیار آرسنال در خط دفاعی در فصل گذشته نیز به شدت به چشم آمد و با وجود تلاش ونگر برای بهبود این خط نسبت به فصل گذشته آماری به مراتب بدتر از فصول گذشته برای خط دفاعی آرسنال رقم خورد .
این خط دفاعی بر روی هوا بسیار متزلزل ظاهر شد و گل های بسیاری روی ضربات ایستگاهی از حریفانش دریافت کرد .
حال آرسن ونگر در تلاش است تا این خط دفاعی را بهبود ببخشد اما به مانند همیشه وضعیت خرید یک مدافع میانی با کلاس بالای جهانی همچنان نا مشخص است .
یوهان جورو یکی از مدافعین تیم آرسنال که فصل گذشته پس از یک فصل دوری از رقابت ها به تیم بازگشت باور دارد ارتباط بیشتر و بهترن بین مدافعین و تمرکز بالاتر کلیدی برای موفقیت آرسنال خواهد بود .
وی در این باره گفت :

" من این را باور دارم که ما گل های زیادی از روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم و فکر می کنم بسیاری از آن ها از عدم تمرکز حاصل شده است .
همچنین باید بگویم که بازیکنان باید واقعا برای آن بروند و برای مبارزه نفر به نفر تلاش کنند . برخی اوقات سخت است چرا که محدودیت های بیشتری نسبت به نیاز شما وجود دارد تا بتوانید با آن سریع هماهنگ شوید و آن را انجام دهید .
اما این بیشتر بسته به تمرکز دارد تا هر چیز دیگر . این بیشتر بسته به گرفتن و فشرده بازی کردن شما با نفرتان دارد و ارتباط بیشتر در تیم . سپس این می تواند برای ما آسان تر باشد .
البته این یک کار تیمی نیز هست . چیز هایی وجود دارد که همیشه آن چیزی که ذکر می شود نیست و باید دفت بیشتری در بازی برای دیدن دیگر راه ها برای متوقف کردن گل ها بیندازیم .
اما من مطمئن هستم که شخصا ما به خودمان نگاه خواهیم کرد . من از آن دسته بازیکنان هستم که می خواهم بهتر شود . ما بعد از بازی ها همدیگر را می بینیم و درباره بازی صحبت می کنیم و درباره اینکه کجاها اشتباه کردیم و حالا زمانی است برای درس گرفتن و بهبود وضعیت و به جلو رفتن . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰