loading
در حال بررسی درخواست شما
برای تیم اصلی آماده ام
برای تیم اصلی آماده ام

برای تیم اصلی آماده ام



کایل بارتلی مدافع خوش استیل و جوان تیم آرسنال امیدوار است بتواند این فصل عضوی از تیم اصلی باشد و اعلام می کند برای این امر آماده است .
این بازیکن 19 ساله انگلیسی نیم فصل گذشته به صورت قرضی به تیم رنجرز اسکاتلند پیوست و توانتس نمایش ایده الی در این تیم ارائه دهد . اگر چه در چند بازی پایانی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند اما تجربه بسیار مناسبی از این دوره به دست آورد .
این بازیکن که تیم را در تمرینات پیش فصل همراهی خواهد کرد در این باره گفت :

" اگر من درست بررسی کنم فکر نمی کنم به هیچ وجه نزدیک به سطحی باشم که در فصل گذشته برای آرسنال بازی می کردم . اما بازگشته ام و واقعا احساس می کنم قدرتمند شده ام و احساس می کنم اماده ام .
من مسائل زیادی در باشگاه سطح بالا یاد گرفته ام . باشگاهی که تلاش می کرد تا برای برنده شدن عناوین بجنگد و این مهم است که شما یک قهرمان و برنده باشید . همیشه وقتی درون زمین هستید باید یک برنده بیرون بیایید و این باعث ایجاد فشار زیادی روی شما می شود .
فکر می کنم می توانم مسائل دیگری پیشنهاد کنم چرا که من کمی با دیگر مدافع های میانی تفاوت دارم . من از چالش های فیزیکی خوشم می اید و خود را به عنوان یک رهبر می بینم . اگر آرسن ونگر تصمیم بگیرد که مرا برای تیم اصلی می خواهد این فوق العاده خواهد بود . "

بارتلی عضوی از تیم سفر کرده به آسیا نبود چرا که او به طور کامل از مصدومیتش ریکاوری نشده بود . حالا این بازیکن 19 ساله امیدوار است بتواند نظر مربی را برای سفر به آلمان جلب کند .

" پنج شنبه قبل از سفر تیم به آسیا با مربی صحبت کردم و او به من گفت که آن ها چهار مدافع وسط برای سفر به آسیا دارند و به علاوه آن من به طور کامل از مصدومیت باز نگشته بودم . این یکی از دلایل بود .
این همیشه هدف است که بتوان برای پیش فصل به طور کامل آماده شد چرا که این دوره مهمی در طول سال است . من دو شنبه با آن ها در تمرینات بازگشتم و نگاهی به سفر به آلمان دارم .
او به من گفت که نمی خواهم فعلا به صورت قرضی به تیم دیگری بروم و این را در ذهنش ندارد . امید های من به مانند هر سال همان است که یک بازیکن تیم اصلی آرسنال باشم . امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰