loading
در حال بررسی درخواست شما
رقابت برای قهرمانی شدید تر از همیشه است
رقابت برای قهرمانی شدید تر از همیشه است

رقابت برای قهرمانی شدید تر از همیشه است



چهار غول انگلستان، منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و چلسی اکنون دو رقیب جدی به نامهای منچستر سیتی و تاتنهام را در کنار خود می بینند و همین امر باعث شده تا نسبت به فصول گذشته تیمها برای رسیدن به قهرمانی راه سخت تری پیش رو داشته باشند.

الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد این هفته اعلام کرد هر شش تیم شانس قهرمانی در این فصل دارند و ژورو هم با او هم عقیده است.

"من هم موافقم. همیشه این اتفاق می افتد.

در دهه گدشته همواره تیمهای مشخصی در این قضیه بودند اما اکنون پول به باشگاه هایی مانند منچستر سیتی آمده و آنها برای رسیدن به این جمع خرج می کنند، تاتنهام هم در حال پیشرفت است و همچنین بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

شما باید مبارزه کنید و این دلیلی است که چرا لیگ انگلیس تماشایی است چون در اینجا رقابت وجود دارد. ما می دانیم که تیمهای قدرتمندی اینجا حضور دارند اما تیمهای دیگری هم هستند که می توانند مشکل ساز شوند.

ما به عنوان بازیکن باید هوشیار باشیم اما من فکر میکنم آرسنال هنوز هم در رتبه بالایی قرار دارد چون حتی اگر به فصل گذشته نگاهی بیندازید قبل از فصل مشکل ما این بود که نمی توانیم تیمهای بزرگ را شکست دهیم ولی فصل قبل با این قضیه مشکلی نداشتیم.

بنابراین ما باید روی اجرای درست مسائل کوچکتر کار کنیم و این برای ما عالی خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰