loading
در حال بررسی درخواست شما
گذاری بر وضعیت کنونی آرسنال
گذاری بر وضعیت کنونی آرسنال

گذاری بر وضعیت کنونی آرسنال


آرسن ونگر به هواداران آرسنال هشدار داد تا رويا پرداز نباشند ،زيرا خبري از خريد يک ستاره نيست.
کرکره پنجره نقل و انتقالات در چند هفته آينده بالا خواهد رفت و مرد فرانسوي آرسنالي ها اذعان داشت که آرسنال به دنبالي بازيکني است تا خلا نبود طولاني مدت "ون پرسي" را جبران کند.
همه افراد دور و بر آرسن بسيار دستپاچه هستند و به دنبال گزينه مناسب براي خريد هستند ، اما رئيس ميداند که ژانويه زمان خوبي براي خريد ستاره ها نيست.
" من ميخواهم صبر کنم و ببينم که چه اتفاقي براي بازيکنان مصدوممان مي افتد ، ما در ابتداي دسامبر هستيم و من ميخواهم ببينم آيا در ژانويه هم تعداد مصدومان به همين ترتيب زياد خواهد بود يا نه"
" اما بيايد زياد رويا پرداز نباشيم همه ميدانيم که ژانويه زماني نيست که ما بتوانيم يک ستاره را به ترکيب تيممان اضافه کنيم بازيکني که مورد نظر ما هست و ما بدان نياز داريم بازيکني است که هم در ليگ قهرمانان بازي نکرده باشد و هم بازيکن آزاد باشد"
در تابستان گذشته خبر هايي مبني بر بازگشت ويرا به تيم آرسنال بر سر زبان ها افتاده بود و به نظر ميرسد که با شروع شدن جام ملت هاي آفريقا و خروج "سانگ" براي بازي در اين رقابتها حفره اي در تيم آرسنال پديدار شود.پس آيا ويرا باز هم پيراهن آرسنال را بر تن خواهد کرد؟ به نظر ميرسد پاسخ اين سوال به صراحت نه است.
آرسن ونگر ميگويد : او يک مهاجم نيست و به نظرم ما در جايي که او بازي مي کند مشکلي نداريم ..همانطور که در بازي با استوک ما در نبود ديابي و سانگ آن نقطه را به خوبي اداره کرديم.
" تصور نمي کنم ما کمبود بازيکن مياني داشته باشيم..مشکل ما در خط حمله است"

+آرسن در جايي ديگر نيز در مورد مصدوميت هاي پي در پي بازيکنان آرسنال و تعدد آنها صحبت کرد...او مدت زمان زيادي بر روي نيمکت تيم آرسنال نشسته و خودش بر اين باور است که هيچ فصلي همانند اين فصل نبوده
آرسنال در حالي بازي در مقابل استوک را با نتيجه 2-0 برد که 8 مصدوم را در ليست خود ميديد.
ديابي(ماهيچه ساق پا)،بنتنر(کشاله ران)، ادواردو(ران)،والکات(زرد پي)،رابين ون پرسي(قوزک پا)،کليچي(کمر)،گيبز(پا)،جورو(زانو) و بعد از پايان بازي در مقابل با استوک اين تعداد به 12 نفر تبديل شدند
روسيچکي(کشاله ران) ابوئه(ساق پا) ، تراوره و گالاس(هر دو زرد پي)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۶
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰