loading
در حال بررسی درخواست شما
اورتون پیشنهاد آرسنال را رد کرد
اورتون پیشنهاد آرسنال را رد کرد

اورتون پیشنهاد آرسنال را رد کرد



در حالی که تیم آرسنال سعی در بازسازی تیم خود در پیش فصل دارد اما مهم ترین نقطه ضعف این تیم , یعنی دفاعش همچنان ترمیم جدی نشده و این تیم همچنان در تلاش است تا بتواند بازیکنی در خورد نام آرسنال برای بهبود روند این نقطه در نظر بگیرد .
مذاکرات آرسنال برای خط دفاعی با سامبا شروع شد و در حالی که وی بسیار به آرسنال نزدیک شده بود مذاکرات با کیهیل آغاز شد و پس از تلاش های بسیار در نهایت نام فیل جاگیلکا بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت .
اگر چه هر سه این نام ها مدت هاست که به آرسنال ربط داده می شود اما ناتوانی آرسنال در جذب یکی از این مدافعان لیگ برتر باعث شده تا گمانه زنی های بسیاری درباره این بازیکنان به وجود بیاید . البته درخواست های بالای باشگاه های این بازیکنان نیز مانعی برای پیوستن بازیکنان به آرسنال است .
بر طبق آخرین اخبار منتشر شده در رسانه های معتبر انگلستان آرسنال که پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب فیل جاگیلکا مدافع انگلیسی اورتون آماده کرده بود با جواب رد تیم شهر لیورپول مواجه شد .
آرسنال ظاهرا پس از ناکامی در جذب کیهیل به سراغ این مدافع نسبتا کوتاه قامت رفته اند اما اینبار نیز ناکام ماندند . بر اساس اعلام برخی منابع اورتونی ها درخواست مبلغ عجیب 20 میلیونی برای این مدافع 28 ساله کرده اند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۳۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰