loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم فعلی آرسنال از تیم ما بهتر است
تیم فعلی آرسنال از تیم ما بهتر است

تیم فعلی آرسنال از تیم ما بهتر است



سایت گل- پاتریک ویرا، کاپیتان سابق آرسنال، اعلام کرد توپچی ها در حال حاضر نسبت به زمانی که او در این تیم بوده، نمایش های بهتری ارائه می دهد.
توپچی ها شش فصل است که به هیچ جامی دست پیدا نکرده اند و آخرین قهرمانی آنها نیز در سال 2005 با ضربه پنالتی پاتریک ویرا مقابل منچستریونایتد در جام حذفی به دست آمد.
با این وجود ویرا که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، معتقد است توپچی ها در این سال ها از نظر سبک بازی پیشرفت کرده اند اما عدم توانایی شان در انجام بازی های فیزیکی، موجب ناکامی شان شده است.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از زمانی که من آرسنال را ترک کردم، آنها بازیکنان جدیدی به خدمت گرفتند؛ یک نسل جدید و احتمالا با فلسفه ای جدید زیرا آرسنال نسبت به زمانی که من انجا بازی می کردم، فوتبال بهتری ارائه می دهد.
پاسکاری ها و جابجایی ها بهتر شده و با سرعت بالاتری بازی می کنند. اما تیم ما فیزیکی تر بود، سبکی که با فوتبال انگلیس سازگاری بیشتری داشت.
تفاوت زیادی بین این آرسنال و تیمی که من در آن بازی می کردم، وجود دارد. در آن زمان ما در درون دروازه دیوید سیمن را داشتیم.
در خط دفاعی بازیکنانی مانند تونی آدامز، استیو بولد و مارتین کیون حضور داشتند و در خط میانی نیز امانوئل پتی بازی می کرد. ما تیمی بزرگ، فیزیکی و قدرتمندی داشتیم.
اما صادقانه بگویم معتقدم که تیم فعلی آرسنال فوتبال بهتری ارائه می داد. تفاوت ما این بود که جام به دست می آوردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal
بازدید: ۵۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰