loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر بهترین مربی جهان
آرسن ونگر بهترین مربی جهان

آرسن ونگر بهترین مربی جهان

 

هافبک تیم آرسنال آرون رمسی،آرسن ونگر را ستود و گفت که تمامی بازکنان آرسنال برای این مربی فرانسوی احترام بسیار قائلند.  

رمسی فکر می‌کند که رفتار ونگر به خصوص با بازیکنان جوان به گونه‌ایست که او را بدل به بهترین مربی جهان کرده است.وی در مصاحبه ای گفت:ونگر به گونه‌ای بازیکنان جوان را اداره می‌کند که بهترین است. مدیریت فردی او عالی است. او رئیس است و همه بازیکنان برایش احترام قائلند و به هر چه بگوید گوش می‌کنند.

آرسن واقعا باهوش است و می‌داند دارد چه کار می‌کند. فقط ببینید چند بازیکن از مدرسه فوتبال به این جا آمده‌اند. او دارد یک کار درست انجام می‌دهد. وقتی بازیکن جوانی باشد هزار جور فکر در ذهن‌تان چرخ می‌خورد، اما آرسن مانند یک پدر شما را تشویق می‌کند و بهتان می‌گوید که چطور پیشرفت کنید. او همین حالا هم تاثیر فوق‌العاده بر کار من گذاشته است.

 توجه ونگر به جزئیات و آمادگی است که باعث پیشرفت بازیکنان می‌شود و خود رمسی از این نکته بعد از شکست اخیر آرسنال در ساندرلند بهره جسته است.

 آرون هجده ساله در ادامه می‌گوید:«این بازی بهترین بازی من برای باشگاه نبود، او مرا به گوشه زمین بازی کشید و گفت «چندین بار تمرکزت را از دست دادی و تصمیمات درست نگرفتی». بعد به من گفت  «ازت می‌خواهم تصمیم‌گیری‌ات را بهتر کنی.» خیلی عالی است که درجا کسی راجع به عملکردتان حرف بزند.

 این کار او که شما را کنار می‌کشد باعث می‌شود اعتمادتان بیشتر شود. او اغلب این کار را می‌کند و اگر از عملکردتان راضی باشد،واقعا احساس خوبی به شما دست می‌دهد. شما به عنوان بازیکن دلتان می‌خواهد ضعف‌هایتان را برطرف کنید و وقتی او چیزی به شما می‌گوید شما گوش می‌کنید.»

منبع:GOAL

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰