loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشایر و دوراهی ماندن یا رفتن
ویلشایر و دوراهی ماندن یا رفتن

ویلشایر و دوراهی ماندن یا رفتن

AC
بعد از حذف آرسنال از رقابت های جام اتحادیه،طبق روال هر فصل تعدادی ازجوانان باشگاه بصورت قرضی به تیم های دیگر واگذار می شوند تا علاوه بر کسب تجربه در محیطی جدید،بیشتر در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
بدون شک ویلشایر هم می تواند جزء یکی از آن بازیکنان باشد و با فرستادن وی به تیمی دیگر زمینه بیشتر بازی کردن وی را فراهم کنند.البته باید منتظر نشست و دید که بعد از بازی با المپیاکو،ونگر چه تصمیمی در این مورد می گیرد،آیا جک سر از تیمی دیگر درمی آورد و یا در اردوی توپچی ها باقی می ماند.
هم اکنون تیم های رنجرز،سلتیک و تیم دسته یکی میدلزبورو خواهان به خدمت گرفتن جک هستند،تا شاید بتوانند برای یک نیم فصل هم که شده از ستاره 17 ساله آرسنال استفاده کنند.
جک در این مورد به خبرگزاری ها گفت:
"من قبلا در مورد رفتن قرضی فکر کرده بودم اما ترجیح می دهم که در لیگ برتر بمانم.نه اینکه لیگ یک،لیگ بدی باشد،اصلا،ولی ممکن است من نتوانم خودم را با آنجا وفق بدهم.من خیلی چیزهای خوبی در این تیم ها می بینم که برای من و شاید خیلی ها جذاب هستند،ولی لیگ جزیره بهتر است".
با توجه به لیست طولانی مصدومین،ونگر ترجیح می دهد که به بازیکنان اصلی در بازی چهارشنبه شب با المپیاکو،استراحت بدهد و تیم جوانی را روانه میدان کند.در این میان جک نیز تلاش میکند تا از فرصت پیش آمده در لیگ قهرمانان نهایت استفاده را ببرد.
"در حال حاضر ما تعداد بسیاری مصدوم در تیم داریم و نمی توانیم روی آنها ریسک کنیم.همچنین زمانی که می توانیم به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم،باید این کار را بکنیم.
در تمام این رقابت ها شما به وضوح می توانید کیفیت جوانان باشگاه را مشاهده کنید و من به آن افتخارمی کنم.
شما کیفیت مریدا،ویلشایر و... را در آینده خواهید دید".   

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰