loading
در حال بررسی درخواست شما
دلایل غیبت طولانی فابیانسکی در فصل گذشته
دلایل غیبت طولانی فابیانسکی در فصل گذشته

دلایل غیبت طولانی فابیانسکی در فصل گذشته


لوکاژ فابیانسکی که نیمی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت شانه اش از دست داد حالا به حرفه ی خود برگشته و درباره ی مصدومیت فصل گذشته توضیح می دهد . دروازه بان لهستانی هنگام گرم کردن خود برای دیدار با منچستر سیتی در ماه ژانویه و در یک دیدار خانگی دچار مصدومیت شد اما توانست در این مسابقه حضور پیدا کند و دروازه ی خود را درمقابل تیم روبرتو مانچینی بسته نگهدارد . وی بعد از مصدومیت جای خود را به هموطنش ژسنی داد اما امیدوار بود طی چند هفته به میادین بازگردد . اوضاع وخیم تر از تفکرات او بود و وی مجبور شد تا در اوایل فوریه زیر تیغ عمل جراحی برود و همین باعث شد تا فصل از دید او تمام شده باشد . مصاحبه ی اختصاصی وی با سایت رسمی باشگاه را در ادامه خواهید خواند :

" آسیب دیدگی از غضروف بود و این شانه ی مرا بسیار اذیت می کرد . آن ها [ پزشکان ] باید این مشکل را برطرف می کردند زیرا این غضروف بیش از حد شل و نرم شده بود و آن ها باید آن را به حالت عادی بر می گرداندند. "

" می توانستم در مقابل منچستر سیتی بازی کنم و مشکلی نداشتم اما بعد از 3 ساعت درد شانه ام را احساس کردم. "

" درد شدیدی در شانه ام احساس می کردم که بعد از 1 دقیقه از بین رفت و من شانه ام را حرکت دادم ، به نظر مشکل رفع شده بود. "

" روز بعد به دلیل اینکه در جام اتحادیه و حذفی بازی داشتیم تمرین نکردم و به شانه ام فشار نیاوردم . اما سپس تصمیم گرفتم که تمرین کنم و در تمرینات یک شیرجه زدم که باعث شد مصدومیت شانه ام بازگردد . اما در حال حاضر همه چیز خوب است. "

*ترجمه توسط مرتضی MOR1

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰