loading
در حال بررسی درخواست شما
تایید آرسنال، به دنبال ماتا و جاگیلکا هستیم
تایید آرسنال، به دنبال ماتا و جاگیلکا هستیم

تایید آرسنال، به دنبال ماتا و جاگیلکا هستیم


سایت رسمی آرسنال نوشت : باشگاه آرسنال جنکینسون و ژروینیو را به خدمت گرفته و با یوآن ماتا و فیل جاگیلکا هم در تماس بوده است.
آرسن ونگر که به بهانه امارات کاپ این هفته هم به دام خبرنگاران افتاده بود ، مثل همیشه هوشمندانه از پاسخ  صریح دادن تفره  رفته و موضوع هیجان انگیزی را فاش نساخت .
وی گفت : تلاش میکنیم که هر چه سریعتر به اهداف خود برسیم . صحبت در مورد بازیکنی نمیکنم زیرا این کار فقط مسائل را پیچیده تر میکند. همانطور که دوست ندارم باشگاهی در مورد بازیکنان من صحبت هایی رسانه ای انجام دهد، خودم هم این کار را نمیکنم.
من به ماتا علاقمند هستم اما این به معنی خرید ماتا نیست ... (( ونگر حدود 4 سال پیش همین عبارت را در مورد یک بازیکن دیگر در والنسیا به نام "دیوید ویا" زده بود !)) . در مورد مدافع اورتون هم باید گفت وی با این باشگاه قرارداد دارد پس اول باید باشگاه اورتون را راضی کنیم.

امروزه قوانین به شما اجازه نمیدهند در مورد بازیکن تیم های دیگر راحت نظر دهید و من تا جایی که امکان دارد به این قوانین احترام میگذارم.
باشگاه ها تا 31 آگوست زمان دارند تا خرید های خود را در پنجره تابستانی انجام دهند.

ونگر ادامه داد : امروز شما 2 نوع خرید میتوانید انجام دهید ، بین 0 تا 10 میلیون پاند و 30 تا 50 میلیون پاند و ما میان این دو نوع هستیم ....

فعلا اتفاقی نیافتاده است ! متاسفانه در شرایط خوبی از نظر اقتصادی در اروپا به سر نمیبریم برخی تیم ها که روی دلار های زنده هستند آنچنان خرید نمیکنند !
ونگر  در پایان گفت : دو نوع باشگاه در اروپا داریم ، یک دسته با "عرق" سفر میکنند و یک دسته با بنزین ، ما جز تیم هایی هستیم که با عرق خود سفر میکنیم ...

(( در جمله پایانی ونگر به فشار های اقتصادی موجود در آرسنال اشاره دارد ))

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰