loading
در حال بررسی درخواست شما
سسك ميان دو عشق قرار گرفته است!
سسك ميان دو عشق قرار گرفته است!

سسك ميان دو عشق قرار گرفته است!




اين تابستان نيز همانند گذشته شايعات زيادي پيرامون بازگشت سسك فابرگاس به بارسلونا وجود دارد اما با وجود اين گمانه زني ها وي كماكان يك بازيكن آرسنال است.

كاپيتان 24 ساله توپچي ها در امارات كاپ نيز حضور نخواهد داشت زيرا به تازگي مصدوميت عضلاني را پشت سر گذاشته است . علاوه بر اين آرسن ونگر معتقد است اتفاقات اين تابستان نيز بر روي اين مساله تاثير گذار بوده است.

"او در تركيب حضور نخواهد داشت زيرا در حال حاضر او با ما تمرين نكرده است. او از يك مصدوميت باز گشته است و با ما تمرين نكرده است.

"شما تمام گمانه زني هايي كه در رابطه با اوست را مي دانيد كه بايد هرچه زودتر به آنها خاتمه داده شود. او كاپيتان باشگاه ماست و ما بايد از اين مساله كه او واقعا بر روي اينكه با ما باشد تمركز كرده است ، مطمئن شويم.

"تنها يك ضرب الاجل وجود دارد و آن تا 31 آگوست است. اما ضرب الاجل ديگر براي ما ، اينست كه همه افراد متمركز شوند . تمركز و انرژي من نيز بر روي بازيكناني خواهد بود كه واقعا نسبت به باشگاه متعهد هستند.

"اين تمام چيزي است كه من بر روي آن تمركز كرده ام. من نمي توانم كمكي به ديگر مسائل بكنم چراكه آن فقط در اختيار من نيست. آن به بازيكن و دو باشگاه بستگي دارد.

طبق گزارش ها بارسلونا يك پيشنهاد باي جذب فابرگاس ارائه كرده كه توسط باشگاه رد شده است. آيا آرسن ونگر منتظر پيشنهاد پذيرفتني از سوي غول كاتالان است؟

"رك و پوست كنده مي گويم ، من نمي دانم. زيرا همان طور كه به شما گفتم اين مساله كاملا در اختيار من نيست و به سسك بستگي دارد. من فكر مي كنم او در شرايطي قرار گرفته كه به اين مساله فكر مي كند و نگراني بزرگي براي اوست.

"من هميشه مي گويم كه او ميان دو عشق قرار گرفته است. يكي باشگاهي كه او از زماني كه پسركي جوان بوده ، در آن رشد كرده و ديگري باشگاهي كه از 16 سالگي در آن رشد كرده و به او فرصت خودنمايي داده است.

يكي از خبرنگاران به ونگر گفت كه بهتر است به يك بازيكنان ناراضي اجازه خروج داده شود ولي آرسن ونگر اعتقاد دارد كه آن مي تواند به بدئتي خطرناك تبديل شود.

"بازهم رك و پوست كنده مي گويم كه من نمي دانم. زيرا اين بدين معناست كه هر بازيكني كه خواست تيم را ترك كند ، ما بايد به او اين اجازه را بدهيم آن هم با هر قيمتي.

" اين مساله بايد با توافقي سه جانبه باشد و در پايان همه از آن راضي باشند. اگر تنها دو طرف از آن راضي باشند و يك طرف بسيار ناراضي ، آن نشدني است.

"ما در قبال باشگاهمان مسئوليم و من نيز اين مسئوليت را دارم كه يا بازيكنان را با قيمتي مناسب و معقول بفروشم يا اينكه پيشنهاد ها را از باشگاهم دور كنم. و اين امر فقط به خاطر خوشحالي يك بازيكن نيست!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰