loading
در حال بررسی درخواست شما
هانری نشان داد هنوز هم با كيفيت است
هانری نشان داد هنوز هم با كيفيت است

هانری نشان داد هنوز هم با كيفيت است



در مورد بازگشت هانری....


مي گويند كه باشگاه هاي بزرگ هرگز از بين نمي روند ، به نظر مي رسد كه بازيكنان بزرگ نيز هرگز تمام نمي شوند. هانري امروز به ما نشان داد كه هنوز هم در بازي با سر و پا ، كيفيت برجسته اي دارد. در بازي با سر ، من مي دانستم كه او هنوز هم بالاترين كيفيت را دارد اما در مورد پاهايش مطمئن نبودم. او هنوز توان فيزيكي خوبي دارد و به خوبي خود را براي اين ديدار آماده كرده بود. من از اينكه امروز او را ديدم و بازي خوبي را هم انجام داد بسيار خوشحالم.


در مورد عملكرد آرسنال....

اين كه همواره مهاجمين ما در مقابل مدافعين آنها بودند كمي نااميد كننده بود. آنها كاملا نزديك به دروازه خودي بازي مي كردند و از آن منطقه خارج نمي شدند. اما به هرحال آن بخشي از بازي است. احساس من اين است كه تا زماني كه در سازماندهي تيمي ما خللي وارد نشده بود ، كاملا با ثبات عمل كرديم. 20 دقيقه پاياني بازي تا حدودي شبيه به بازي ديروز بود و شما مي توانستيد اين را ببينيد كه ثبات خود را در بازيمان از دست داديم. در مجموع من از اين دو بازي رضايت دارم زيرا در مقابل دو تيمي قرار گرفتيم كه بسيار متعهدانه و فيزيكي بازي مي كردند و در دفاع بسيار قدرتمند بودند. ما محك زده شديم. در هر دو بازي براي يك ساعت بسيار خوب بازي كرديم. در حال حاضر چيز بيشتري براي ارائه كردن نداريم. اميدوارم كه اين وضعيت در دو هفته آينده تغيير كند.


در مورد مصدوميت جك ويلشر....

خيلي جدي نيست. پزشكان مي گويند كه وي از ناحيه قوزك پا دچار التهاب شده است و ممكن است تا پايان هفته آينده خارج از تركيب باشد. اما او هيچ پارگي ندارد. او پسر محكمي است و معمولا زود خوب مي شود. بنابراين من اميدورام كه او زودتر از پيش بيني پزشكان خوب شود. بازي تيم ملي انگلستان 10 آگوست است و من نمي دانم كه او براي آن بازي آماده خواهد شد يا خير. پزشكان به من گفتند كه او ممكن است تا پايان هفته آينده آماده نشود ، در اين صورت او مقابل بنفيكا بازي نخواهد كرد و مطمئنا براي انگلستان نيز بازي نخواهد كرد.


در مورد عملكرد ورمالن و كوسيلني....

از نظر من ، دو مدافع مياني ما بسيار خوب بودند و بازي خوبي را انجام دادند. من كاملا از عملكرد مدافعين مياني رضايت دارم. اگر به گلي كه امروز خورديم نگاهي بياندازيد ، من فكر نمي كنم كه به خاطر مدافعين مياني ما باشد.


در مورد جذب يك مدافع مياني در اين تابستان....

ما تلاش مي كنم تا تيم خود را تقويت كنيم. امروز نامي را براي ارائه كردن ندارم.


در مورد رقابت با چلسي ، منچستر يونايتد و منچستر سيتي....

آن ها منابع عظيمي دارند ، ما اين را مي دانيم. مي دانيم كه بايد با كساني رقابت كنيم كه منابع مالي بيشتري نسبت به ما دارند. من 50 دفعه راجع به آن صحبت كرده ام اما نمي توانم آن را تغيير دهم.


در مورد برداشت شما از اين نتايج....

من فكر نمي كنم شما بتوانيد بازي ها دوستانه را مقايسه كنيد. آنها امروز در يك سوم دفاعي خود بازي كردند. ما در ليگ برتر بازي نمي كرديم كه محكوم به برد باشيم. آنها با هم يكي نيستند. آنها امروز بايد به سختي از دورازه خود محافظت مي كردند و منتظر مي ماندند تا شانسي براي گلزني به دست بياورند. آنها اين كار را به خوبي انجام دادند. اما زماني كه شما در ليگ بازي مي كنيد ، از شما انتظار مي رود كه بازي سازي كنيد و ابتكار عمل را در دست بگيريد و آن بازي متفاوتي مي شود.


در مورد اينكه سسك به تمرينات بازخواهد گشت يا خير....

من حرف جديدي در اين رابطه ندارم. ديروز در مورد سسك صحبت كردم.


درباره سورپرایز تیری هانری...

این سورپرایز اینگونه بود که ما می خواستیم که وی در پنج دقیقه پایانی برای ما بازی کند . او نیز امیدوار بود که این اتفاق بیفتد اما داور بازی این اجازه را صادر نکرد . من در بین دو نیمه برای گرفتن اجازه داور را دیدم اما آن ها به ما گفتند که قوانین کاملا مشخص است و کاملا مخالف این مسئله است چرا که یک بازیکن نمی تواند همزمان برای دو باشگاه بازی کند . این سورپرایز بود .


درباره شانس دعوت میایچی به تیم زیر 22 سال...

در حال حاضر در فوتبال ما تیم های زیر 16 سال و زیر 17 سال و همچنین زیر 18 و 19 و ... داریم . باید به زودی تیم زیر 60 ساله ها را نیز درست کنیم و به بازیکنان اجازه رفتن بدهیم . فکر می کنم در برخی از مراحل باشگاه ها باید به درستی از بازیکنان خود استفاده کنند چرا که این قبیل رقابت ها در مواقعی که فصل شروع می شود سازمان دهی می شوند . فکر می کنم باید بیشتر در مخاطره قرار بگیریم . بازیکنان زیر 20 سال ؟؟ شما هافبک های ما را دیروز دیدید . فریمپونگ 19 ساله است و رمزی 20 سال دارد و ویلشر نیز نوزده ساله است . آن ها در حال حاضر می توانند در جام جهانی زیر 20 ساله ها بازی کنند . پس ما در وضعیتی قرار میگیریم که ممکن است بازیکنانمان را از دست بدهیم و در میانه میدان خالی شویم . این یکی از دلایلی است که در برابر مردم است که برای بازی دادن به جوانان در طول فصل مورد سوال قرار می گیرد در حالی که به تیم های ملی می روند .


درباره برنامه شما برای میایچی...

تلاش من برای گرفتن جواز کار برای وی است و اینکه وی را برای بازی برای باشگاه آرسنال آماده کنم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰