loading
در حال بررسی درخواست شما
نا شکیبایی هواداران را درک می کنم
نا شکیبایی هواداران را درک می کنم

نا شکیبایی هواداران را درک می کنم



این برای اولین بار نیست که آرسن ونگر پیرامون مسائل نقل و انتقالات صحبت می کند و درباره درکش از هواداران پیرامون مسائل نقل و انتقالات سخن می گوید .
به هر ترتیب با وجود امید های فراوان این تابستان هواداران بار دیگر و تنها یک هفته مانده به شروع رقابت های لیگ برتر عملکرد باشگاه آرسنال بسیار ضعیف به نظر می رسد و این مسئله باعث ایجاد نگرانی و استرس زیادی از سوی هواداران شده و کار به جایی رسیه که این هواداران از همان ابتدا و در بازی های پیش فصل نارضایتی خود را نشان داده اند .
آرسن ونگر بار دیگر تاکید کرد بی صبری هواداران درباره حضور در بازار نقل و انتقالات را درک می کند و امیدوار است به زودی بتواند حاوی خبر های خوبی باشد .
از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تنها کارل جنکینسون جوان و جروینیو به ترکیب تیم اضافه شده اند و این در حالی است که پیرامون ستاره های آرسنال و حضور آن ها در دیگر باشگاه ها نیز صحبت های بسیاری مطرح است .
مرد فرانسوی در این باره گفت :

" ایده آلانه می خواهیم تمام ایده های خود را انجام دهیم اما به مانند آن پیش نرفتیم . ما به سختی کار کردیم و هیچ گاه این کار سخت و دشوار را متوقف نکردیم . من مثبت هستم چرا که ما کیفیت و استایل خوبی از بازی داریم که توسط بازیکنان فهمیده شده است . پس ما نمی خواهیم که کیفیت اضافه کنیم بلکه می خواهیم سوپر کیفیت اضافه کنیم . "

وقتی درباره این تاخیر سوال شد مربی درباره برخی مشکلات و استدلال ها صحبت کرد .

" شما باید بازیکنان را شناسایی کنید و با باشگاهی که می خواهید وی را از آن بگیرید موافقت کنید و بر سر قرار داد موافقت کنید . این به معنی این است که آن ها با شما موافقت کرده اند و آن ها بازیکن دیگری قبل از جدایی بازیکن مورد نظر پیدا کرده اند . در انگلستان انتقال بازیکنان پیرامون تابستان بسیار سخت تر است چرا که برخی مردم اینجا نیستند . این تمام جنبه هایی است که شما در طول نقل و انتقالات مواجه می شوید . اما من می توانم این بی صبری و ناشکیبایی هواداران را درک کنم . "

اما آیا این صبر به زودی پاداشی خواهد داشت ؟ آیا آرسنال به خریدی نزدیک هست ؟

" خیر . در حال حاضر خیر.  ما امیدواریم که بتوانیم به زودی برخی خبر های خوب بدهیم . هفته آینده برخی مسائل اتفاق خواهد افتاد .  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰