loading
در حال بررسی درخواست شما
اولين مصاحبه ي چمبرلين براي آرسنال
اولين مصاحبه ي چمبرلين براي آرسنال

اولين مصاحبه ي چمبرلين براي آرسنال



اين بازيكن جوان سومين دست آورد آرسن ونگر در تابستان است و با قراردادي طولاني مدت از ساوتهمپتون به آرسنال منتقل شده است .

 وي پس از تكميل قرارداد ، به صورت اختصاصي با باشگاه در مورد انتقالش به آرسنال ، دوران بازي در ساوتهمپتون ، تحسين تيري آنري و مسائل ديگر به مصاحبه پرداخت .

 " احساس فوق العاده اي دارم . بسيار خوشحالم و مشتاقانه منتظرم تا با فشار آوردن به خودم [ تمرين كردن ] با تمام توانم به اين باشگاه خدمت كنم. "

 " يكي از تيم هايي كه هميشه حمايتش مي كردم آرسنال بوده . من هميشه مسابقات آن ها را در تلويزيون تماشا مي كردم زيرا بهترين راه براي يادگيري ديدن بازي بازيكنان آرسنال است. "

 " اين فصل چندين بار به ورزشگاه امارت آمدم تا چندين مسابقه را از نزديك تماشا كنم . جو آن جا ، هوادرارن و همه ي مسائل مربوط به آرسنال مرا تحت تاثير قرار داد و من نمي توانستم اين فرصت را از دست دهم. "

 " از اينكه فرصتي براي بازي در اين تيم دارم و امكان پيشرفت زياد و امكان يادگيري از بازيكنان اين تيم برايم فراهم است هيجان زده ام ! آرسنال باشگاهي با عظمت است و شايد خيلي ها جايي بزرگتر از آرسنال را تصور نمي كنند . من نيز هميشه يكي از هواداران اين تيم هستم. "

 اون اضافه مي كند :

 " در طول مدتي كه در حال رشد بودم ، تيري آنري يكي از بازيكنان مورد علاقه ي من بود. "

 " او عادت داشت بعضي از كار ها را هميشه انجام دهد ، عادتش بود گل هاي حيرت انگيز به ثمر برساند . او بسيار سريع بود و مسابقاتي كه او در آن ها حضور داشت بسيار هيجان انگيز بود. "

 " او هميشه ستاره ي مسابقات بود و همواره نكات قابل توجهي از خود بروز مي داد . تعدادي از گل هايي كه او به ثمر رسانده واقعا خارق العاده هستند. "


نویسنده و مترجم : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰